Wahai enche aaron aziz free susah berbayar pun susah.



rasa nak marah je dengan enche aaron aziz nie..orang dah bagi free pun susah sangat nak terima..kalau berbayar comfirm lagi susah..tahulah seminggu tapi takkan dalam seminit dua tak boleh..huhu tak kesian ke dengan aku nie..dok duoplohpat saat menekan nombor telepon anda..nak sangat bercakap dengan enche aaron aziz tapi enche aaron aziz buat tak tahu je pada aku nie..cisss berlagak sungguh kamu ea..


tahulah sekarang sedang sibuk menyimpan harta untuk masa depan kita opsss sudah terbocor pula rahsia kita..maafkan saya enche aaron aziz..pagi tadi dah sampai ofis text enche aaron aziz 1 hapah pun tak balas..lepas tue bila time rehat call pulak..dah 5 meter jalan baru angkat..katanya sibuk dengan design painting di starmall..adoiii bz betul aaron aziz aku nie sekarang..


balik kerja call lagi ermmm tak angkat jugak..okay tunggu sampai pukul 8 tadi..bila call tak berjawab sampai terlelap aku sekejap dek buatnya..adoiiii saba-saba susah kalau berskandal dengan orang busy nie kan..huhuhuhu..


pukul 9 call semula lepas makan tadi..hahh dia angkat pun tibe-tibe cakap ada kelas tuisyen pulak..ehh berlakon jadik tutor pulak ke??drama apa ea..mengajar lukisan kejuruteraan pulak tue..o0 lecturer kejut lah tue kan..nak sedapkan hati..takpe nanti dah kua movie ke drama kita tahu lah jadi apa enche aaron aziz nie..


sampai entry nie nak abis aku tak abis-abis menekan nombor aaron aziz..tak berjawab..tak abis scene lagi ke agaknya..adoiii enche aaron aziz aka shafirul hafiz bila nak angkat call nie..rugi je sy pakai nombor awak tapi awak takmo cakap dengan saya..


aku dapat free call 7 hari sebab 15 march besday enche aaron aziz aku..kenapa aaron aziz?sebab enche bakal aku nie selalu perasan dia macam aaron aziz..sampai dalam henpon pun aku letak nama dia enche aa hahahaha..
 
perut dah tak ley cover langsung dia nie..


ok lah aku dah mengantuk penat tunggu aaron aziz abis shooting..nite semua..

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!