Independent

  2 comments    
categories: 

Alone-cute-girl-independent-little-reason-to-smile-favim.com-327012_large 
hari ini hari sabtu so korang ada plan nak pegi mana-mana tak?? macam aku nie kat sini  duk umah jelah nak pegi mana-mana pun aku tak de gang nak jalan-jalan sebab kawan-kawan aku majoriti dah berkahwin..takkan nak menapak macam anak dara pulak nanti dapur tak berasap kain tak berjemur berlipat kan..

so duduk rumah jelah keputusannya..kereta??aku takde kereta sebab aku sangat tidak mampu untuk memilikinya lagi..hahaha padahal aku lesen memandu pun takde..percaya lah aku dah berusia 24 tahun aku tak mempunyai lesen memandu lagi..hahahaha sebab aku pernah accident dulu dan sampai sekarang aku fobia untuk memandu dan menunggang motorsikal..hahaha kalau setakat ke kedai yang tak sampai 3 minit tue boleh lah aku bawak motor tapi kalau dah sampai 30 minit tue mintak maap lah..memang aku tak berani..


minggu lepas makcik aku ada suruh aku amek lesen..so aku pikir sampai bila nak bergantung dengan orang sebab nanti mati pun dalam kubur pun sorang-sorang..so aku sekarang dah kena belajar berdikari sebab masa depan aku jugak..huhuhu aku pegi keje sekarang nie pun my makcik yang hantar dan jemput tau..wahhh manja betul dak ngada nie kan..hakk tuii betul..alaa i kan anak dara so memang pattut pun macam tue hahaha ayat nak cover line hukhukhuk...


so semalam dah amek keputusan call abang yang uruskan tempat belajar memandu tue..cakap nak join dia..abang tue cakap ahad ni dah boleh mula..hoooyaayyy!!! aku dah boleh berdikari sendiri nanti..dalam kepala nie macam-macam pikir..bila dapt lesen nanti nak amek kereta lepas tue nak jpegi semua tempat yang aku tak penah pegi..wah-wah kau tengok nak bedah aku punya lah excited tahap gaban nie hahahaha...doakan aku berjaya ea..maklumlah aku nie kan fobia..huhu kira macam penakut jugaklah kan huhuhu..


excited plus takut nie nak tunggu ahad(esok) huhuhu..

2 comments:

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!