another stalker again..haishhh help help..

  No comments    
categories: 
over pulak rasa gambar nie

yang nie macam kau lah agaknya konon aku tak tahu tapi aku tau hahah so funny lah..

tulun tulun tulun aku lemas nie..lemas dengan orang yang suka menyibuk hal aku..adoiii rimas menyampah meluat alaaa kira sume adalah..dah macam astro pulak macam-macam ada..huhu


kenapa aku sorang je as close friend dalam banyak-banyak friendlist dia..haishhh pelik betul..ermmm nak stalk stalk aku lettewkan..adoiiii..


huh kalau dah memang agaknya jenis suka jaga tepi kain orang nie susah..nanti apa aku buat apa mana kau pegi susah lah kalau macam nie mak bapak aku pun tak buat cam kau buat..aku rapat pun tak..dah macam retis betul bila kau buat macam nie..


serius aku tak selesa bila jadi macam nie..kenapa kau buat sume nie..jeles ke hapa dengan aku nie..laaa bukan ke kau selalu je lebih dari aku..adoiii tolong tolong dah macam paparazzi pulak kejar-kejar artis..nak tahu segala cerita untuk di kongsikan dalam majalah tabloid..apa kejadahnya..macam kau nie dah tak de keje lain pulak aku rasa..hari-hari nak stalk aku..


aku rasa sekarang aku dah takde privacy pulak bila kau buat macam nie..kalau komen like tak pe gak nanti macam-macam pulak kau kutuk aku..adeshhh pening aku dibuatnya..weh tolong lahhh aku..jangan buat benda bodoh nie lagi boleh??boleh tak cakap kat dia aku tak suka dia buat cam tue...??hukhukhuk..


grrrrr.....

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!