Cukuplah..

  No comments    
categories: , , ,

417546_3203807007237_1027961070_3093079_432886300_n_large 
Susah sangat ke nak jujur dengan aku..cakap lah kau memang tak suka aku ganggu kau..tak delah aku ternanti-nanti.. T________T..


tak perlu kau berjanji dengan aku kerana itu seumpama kau memberi aku harapan..dalam hati ini berbunga-bunga bila kau berjanji tapi bila sampai masanya.. T_________T ini yang aku rasakan dan aku rasa aku cukup tabah tapi sebenarnya aku tak kuat pun kan T_________T...


hati aku menangis tapi kau kat sana sedang seronok bersama yang lain..ingat aku bukan seperti dalam lagu Dan sebenarnya tahu..argghhh hati aku sakit sekarang nie menahan satu perasan dan aku sendiri tak pasti perasan apakah itu..#bodo pulak aku rasa tulis macam nie..lantak ko lah labu..


aku cuba untuk jadi yang lebih bersabar lebih matang dan lebih sempurna...(*_^)


tiba-tiba dapat text dalam hati punya lah gembira sekali baca hambek kau...


nyte sygku..b tdo lu..b endu ibu..ibu endu b x..???

adehhh aku tunggu kau dari petang..nie je aku dapat...ahhh kau buat aku lagi sentapppp lah....

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!