Manusia ke Dunia makin kejam??

  No comments    
categories: 


‘Lelaki  tarik kakak’

Ya allah dah macam dulu-dulu pulak..dulu pun pernah tergempar kes-kes penculikan orang nie..kalau dulu kecik-kecik takotnya nak kua..sebab ma abah selalu cakap ada orang culik budak-budak..sekarang aku dah besa pun masih ada..aku pulak rasa takut nak keluar..

Mangs remaja perempuan berusia 15 tahun sebelum dipercayai diculik tiga individu termasuk seorang wanita ketika dalam perjalanan pulang selepas membeli kad prabayar bersama dua adiknya kira-kira 100 meter dari rumahnya di Taman Tas..eh dalam negeri aku tue,,korang tengok kat mana-mana tempat pun sekarang nie dah tak selamat..adakah manusia atau dunia akhir zaman yang kejam..subahanallah..pergi kedai nak beli topup pun dah tak selamat..aku pulak naik seram..

kalau diri dah dikuasai dengan perasaan syaitan hasad dengki iri hati dendam..halal haram dah tak ingat dah..gara-gara bercerai dengan mangsa dua bulan yang lepas.. sebuah keluarga hidup dalam ketakutan gara-gara dua lelaki yang dikenali cuba membakar rumah mereka dengan membaling molotov koktel ..lelaki tue dah macam gila talak pulak aku rasa..sebab bekas isteri penyerang tue dah kawen dengan orang lain pun..tengok sampai nak berbunuh-bunuh pulak..sekali dengan orang lain sekali terlibat..

selagi hidup dikuasai dengan nafsu syaitan sampai mati lah camnie..makin takut aku..

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!