15 March 2012 Happy Birthday Awak !!

Tanggal 15 march duo ploh ompet yang lalu seorang baby yang agak-agak comel..comel ke??*uwekkk hahaha telah keluar dari perut ibunya huhu..maka pada tanggal 15 march 2012 ini baby itu sudah berusia 24 tahun..wahhh dah tua bangka rupanya kan kan..hehehe..


sape baby tue??haaa !!! baby tersebut merupakan enche bakal saya..Mohammad Shafirul Hafiz Omar..sekarang dah tue..tak sangka mula-mula kenal umur kita baru 20 tahun..sekarang dah 24 tahun umur awak ea hahaha..nampak benor dah tua tapi perangai macam budak-budak lagi..hehehe


happy birthday awak..dah besar dah ea..huhuh sebenarnya nak cakap yang awak dah tua..tapi awak selalu perasan yang awak sentiasa comel huhuhu..kadang-kadang terpaksa tahan dari muntah hijau tau tak..saya iakan aje..huhu..jangan marah k sebab  usia dah meningkat nanti nak kawen dah pastue nak jadi bapak orang pulakkan..


walaupun kita dah kenal lame tapi rasanya nie kali pertama kot saya bagi sumting kat awak hehe sorii sebab saya dulu tak penah nak caring sangat dengan awak..maapkan saya wahai enche bakal..huhuhu so tahun nie rasanya spesel cikit kot sebab kita dah declare secara pra rasmi kan kan..eh ade ke pra rasmi?? 


dan saya rasa kita tak pernah berpeluang sambut birthday awak sama-sama selama kita kenal kan..huishh  teruknya kitakan hahaha tapi tue tak mendatangkan masalah pun pada kita kan..awak tetap dan kena sayang saya sampai mati dah lepas nie huahuahua kalau tak siap lah ugut nie tau!!grrr takot tak??hahaha


sempena tahun pertama saya menjadi "tunangan" kepada awak nie..
saya zaidatulazni shamsuddin akan cuba untuk menjadi yang terbaik kepada  Mohammad Shafirul Hafiz ..maafkan saya sekiranya selama kita kenal saya selalu sakitkan hati awak..yelah sayakan manusia yang lemah sobsobsob..dan tak lupa saya akan cuba tunaikan janji-janji yang pernah saya lafazkan sebelum ini yang saya tak sempat laksanakan bila sampai waktunya..hohoho..saya juga berjanji..ececeh dah macam time pengakap dulu-dulu plak..hahaha.. nanti lah sambungkan..muntah hijau biru pulak orang lain yang membaca..






p/s : kalau buat entry nie boleh up hantaran tak wakakaka...

2 comments:

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!