Virus..

  No comments    
categories: ,

539px-ant-w-cordyceps1_large 

terkilan sungguh aku..segala penat lelah aku selama 1 tahun terbuang macam tue je..sampai ati kau kan..wehh dh takde menda laen ke kau nak makan..apesal kau makan sume dokumen keje aku..aaagrhhhh benci lah dengan kau nie..

kau dengki dengan aku kan..buduh punya virus..

minggu lepas sume sistem kat tempat keje aku dapat virus..huahua virus tue giler betul ada antivirus pun tak jalan..habis semua dia telan..tengok aku dah kena buat balik buat keje yang sama..keja keja aku yang selama setahun nie...uuuwwwwaggghhh tension betul lah..buduh buduh punya virus..

anti virus kokak pun dia telan agaknya..bila scan jen tak de virus tapi dalam diam-diam kau dah makan sume aku punya keje..baru aku nak backup kau dah telan sume...hancusss...sentap mak nak...

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!