Ucapan maaf paling syadu dapat duet raya extra!!!

  4 comments    
alhamdulllah,,subahanallah..lapangnya hati ini bila dugaan yang menimpa diri aku sebelum-sebelum ini berjaya juga diatasi..astagfirullahaladzim bertuahnya aku kerana masih bernafas lagi di muka bumi Allah yang serba indah ini..Ya Allah Kau berikan lah hambaMu ini kekuatan untuk meneruskan kehidupan yang serba mencabar di dalam arus kemodenan yang dicipta sendiri oleh tangan-tangan manusia itu sendiri,,agar hambaMu ini mampu untuk menangkis segala apa halangan dan dugaan yang akan mendatang..


oke,, tarik nafas panjang-panjang dan hembus hehehe pastikan tiada orang tau hikhikhik..sebab bau mulut orang yang berpuasa nie semacam siket huhuhu..nanti tak pasal-pasal tak de orang yang nak bercakap dengan kita huahuahua...


arinie aku ade misi yang perlu di selesaikan hehehe..misi ape??bukan misi kat hospital tue ea hahaha..misi aku adalah na tukar duet kat bank sebab na buad duet raya tahun nie..hee memandangkan tahun nie tahun pertama aku bekerja n kewangan agak-agak stabil la hee so boley la aku mengeluarkan sedikit dari gaji aku untuk sepupu-sepapat aku raya nanti..wahhh suka la tue nanti dapat duet raya kan..aku jugak yang tak dapat...hukhukhuk
ne salam dulu baru buad ucapan syahdu di pagi raya huahuahua
 

so buad sepupu sepapat aku nanti bila bersalam dengan kak nie nanti sila la sedia kan ucapan maaf yang paling best dan yang penting buad aku terharu huahuahua..sebab sape yang paling best ucapan maaf di pagi raya akan dapat duet raya extra heeee..
ade lagi masa seminggu kan..so get ready la wahai adik-adik sepupuku ea..eh  korang pun na jugak ke??hee  boley boley tapi kena datang rumah aku la ea baru boley dapat..tapi jangan lupa ucapan maaf yang paling syadu untuk aku hehehehe...eh ikhlas ke tak nie??lalalala.....

ok bai,,na buad keje plak nie..

4 comments:

  1. nak duit raye!

    ReplyDelete
  2. salam dah ok ke?? saya pun tak tahu macam mana boleh ok..tapi saya edit balik entri, yang mana saya masukkan location..saya delete location..then yg draft semua saya padam

    ReplyDelete
  3. ermmm ntah la..entry yang nie pn xkua2 ag kat dashboard..huhuhu
    yang lame2 plak yang kua huhuhu..
    dygaan bulan puasa betul..

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!