Mintak maap cakap oke!!!

  No comments    
Mintak maap cakap oke!!!

Mintak maap cakap..aku cakap awal-awal oke..aku saket aty nie..kenapa??*grrrr geram geram sangad nie..ada sorang hamba allah nie tak sayam mulut bercerita tentang auta tentang aku..wah-wah sedap jek ek engkau bercerita macam masuk pertandingan bercerita lagaknya..*aku saket aty nan engkau tau tak,,kalau depan mata nie ade gak aku sekeh-sekeh kepala dye..

Aku keluar dengan engkau pun tak pernah kenapa engkau bercerita cakap  aku pernah keluar dengan engkau..sedangkan orang yang rapat dengan aku tahu aku takkan keluar dengan sebarang lelaki..kenapa??huh sebab aku tak berminat dan yang paling penting aku tinggal dengan makcik pakcik aku so aku kena la jaga maruah orang laen..takkan na berkepit dengan lelaki ke hulur hilir macam engkau buad selama nie..da la engkau tue jenis lelaki tak sayam mulut..sakit ati aku tau..

mintak maap cakap ea aku bukan jenis perempuan murahan macam engkau sangkakan..Pasal gambar engkau dengan perempuan laen tue siket aku tak heran tau..apesal aku na jeles??aku bukan ada aty kat engkau pun..aku da ade pakwe la huh..mintak maap cakap..

Agak kurang ajar bila engkau mengutuk awek kau sendiri..nampak sangad kau nie playboy..huh engad muka engkau nsome sangad ke..aku tak senang engkau na ajak-ajak jadi skandal engkau..mintak maap cakap..kenapa la engkau  tempat kerja dengan aku..

mintak maap cakap saket aty saket mata aku tau..grrrrr….geram sangad..

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!