O1O82O11..

  No comments    
Salam 1 malaysia jugakk..

ISNIN 01082011 macam-macam berlaku eaney tau..sampai tak tau na taep sal ape dulu lam belog nie..hehehe ae yang besh bulan yang mulia tarikh yang cantek..1 ramadhan dengan 1 ogos..senang na engat...
Oke. . na cite sal orang baru la..sape tue??buah aty baru ke??hehehe aah la..baby gurl..hehehe 1st sekali bangun jek sahur pagi tadi dapat msg dari si buah hati pengarang jantung aka kawan baek hehehehe adik dye da bersalin..yeayy da jadi maklong la aku..eh eh azney jangan na perasan sangad..hehehe tak kesah la tetap na perasan jugak hahahaha..tahniah ea sayam da jadi paklong da sekaram nie..hehehe eh lupa plak adik dye 2 kawan aku gak..tahniah lina ea..happy ramdhan n happy new baby born today..baby gurl ea..dulu tyme tak kua agi kita sebok engat baby boy sebab laki kau selalu mengidam na makan buah..aleh-aleh kua baby gurl..hehehe sweet jekk..weh cepat la balek na tengok baby nie..cepat2 upload kat fb tau..nama baby mesti gempak nie..cepat tau..warga clover da tak sabar na tengok ney hehehe..
Abes kesah orang baru kita cite sal ofis lak..pagi tadi cam biasa ae isnin mesti ada chorei-chorei..ape tue chorei-chorei???hahaha dalam bahasa melayunya lebih kurang cam perjumpaan pagi la..dalam bahasa jepun chorei-chorei..masuk jek ofis aku kasi inform kat sume ofismate yang dak lina da selamat melahirkan baby gugurl pagi tadi hehehe…perasan tak aku lak eksaited semacam hahaha..macam aku plak yang dapat baby..heheheh..pastue masa chorei-chorei tue miss lee ade bagitau kitoram semua yang dye na resign da..yesss!!!! nape aku suka??sebab aku tak suka dye sebab dye la aku na mintak cuti asyik tergantung jek..da la na mintak cuti pun susa huh..seyes aku memang tak suka dye..pastue an eh azney bulan puasa nie tak baek mengumpat tau oke la tak payah cite sal dye da an..jaat kan aku..yeayyy da ad Hr baru la nanti kat tempat keje aku hehehe..

Nampak tak??aeney pegi keje dengan kasut baru..hahaha da seminggu beli tapi tak pakai-pakai lagi hehehe..bukan menunjuk oke! ! tapi na ade aura baru di bulan yang baru dan hari yang baru serta orang baru..nak plak bulan ramadhan yang mulia nie..hehehee makcik aku belanja nie tau..hehehe da ad duet sendiri pun orang laen kena belanja haha..beshnya iduppp…
Dan yang paling penting nie tahun pertama aku berpuasa berjauhan dengan ma abah aku..uwaaa tak dapat berbuka puasa sama-sama…huhuhu tapi tak ape la demi tugas kan..haha minggu depan comfirm aku balik..ma abah tunggu tau..kak nie balik nanti..hehehehe..

Hehehe selamat membaca ea..arap koram tak bosan..aku tau aku bukan pandai buad ayat yang besh-besh yang koram suka baca kat belog orang laen..da datang singgah baca nan like pun da aku cukup bersyukur..

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!