Terharu aku...terima kaseh shafirul hafiz...

  No comments    
terharu gile aku bila dapat mesej dari shafirul hafiz..wah kau buad aku terasa diriku begitu berharga la sayam..sampai melelh aer mata aku bila aku baca meseg tue tau..baru aku tau yang dye nie romantik..heee sebelum nie selama kitorang bersama mane ade dye na anta msg romantik akustik cam nie heee...

camnie bunyi nyek..




Zaidatulazni...
Dgn air mata perasaan hiba rindu dan syg ku coretkan nukilan ini bkn utk mnagih simpaty ataw mengharapkan sesuatu tp sekadar ingin memberitahu bahawa aku terlalu syg n mencintaimu..aku tdak pernah mengharap sesuatu padamu hanya ingin dirimu tahu btapa aku slalu merinduimu..
sayang...
slagi nyawa dikandung badan
slagi akal dipkiran
slagi mntari bganti bulan
DIRIMU TETAP AKU HIASKAN SEBAGAI KAMAR DALAM PERHUBUNGAN..






0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!