Dari Dia kita datang kepada Dia kita kembali..Al-Fatihah..

  No comments    
 
 
Baru sebentar tadi aku terima berita yang agak menyedihkan..ayah kepada kawan aku kira bff aku waktu kami bersekolah dulu pergi buad selama-lamanya menyahut panggilan ilahi pagi tadi..innalillah..uhh sedih sangad sebab mengenangkan keluarga dye..al fatihan buad arwah..semoga rohnya di cucuri rahmat..ya allah  di bulan yang mulia ini arwah pergi meninggalkan anak-anak  yang masih kecil..betapa besar dugaan yang kawan aku hadapi..Kira 6 tahun lepas semasa kami trial spm ibunya pergi buad selama-lamanya..kini ayah tersayang pergi meninggalkan mereka..


Buad sahabatku nor fadhillah mat amin..non harap semoga tabah menghadapi dugaan yang berat ini..dari Dia kita datang kepada Dia kita kembali..semoga arwah di tempatkan di kalangan orang-orang beriman ,doakan arwah semoga rohnya dicucuri rahmat.dan teruskan hidup anggap ini satu dugaan di bulan ramadhan ini..

Agak terkilan kerana aku kini berada di Melaka..menjadi satu kesalahan pada aku kerana tiada bersamanya ketika dye menghadapi dugaan berat seperti ini..maafkan non ea..tak dapat datang ziarah..
 

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!