Tersangkot kat Palang Parking!!

  2 comments    
salam..
tadi tyme lunch tibe-tibe teringat kat membe aku sorang neyh..dye sekarang neyh nagh cuti tunggu ari na bersalin..hehehe beshnya tak lama lagi dapat baby la kau lina..hehehehaku doakan kau selamat melahirkan baby yang sihat dan comey cam mak ayah dye..tup-tup awan muncul jek kat kepala aku nie..aku terinagt sal lina yang dye penah cite kat aku nan orang laen yang dye pernah tersangkut kat palang parkir nan pakwe dye tapi sekarang da jadi asben hehehe..kalau koram dengar cerita dari mulut dye lagi besh tau..tapi tak pela aku jela cite..


kisah dye cmnie..nie kes gara-gara na mencilok kot..dye nan asben dye naek moto kua datim..pastu g mahkota parade kot..aku pn da tak engat..hehehe da puas berdatim kot na kua dari mahkota parade..naek moto nie na kua dari parking..follow la kete nie..asben dye engat lepas..asben dye ekot dekat..palang terangkat asben dye gerak tapi bila sampai je kat dye..tup tup palang parkir 2 jatuh dan -dan je tersangkot kat leher dak lina..aku tyme dengar dye cite da gelak tak berbunyi da..aer mata da keluar..hukhukhuk..lawak betul..

eh xabes lagi..tyme tue dak lina tarik baju asben dye..haha tapi yang lawakny asben dye bley tanye "nape yang,,nape yang" hehehe..dye tak tau yang bini dye da tersangkot kat palang..pak guard yang ade kat situ plak tanye nape dik??aduss kalau aku la mesti malu gila tyme 2 kan hehehe..da cun-cun kepala lak tersangkot kat palang..






p/s : jangan try memotong barisan..tetibe jek..

2 comments:

  1. adess... kn da malu... komfom x kluar rumah 2 mggu tuh... hehehe

    latest entry Bila menderma biar ikhlas... & Urban-or-Disaster

    ReplyDelete
  2. hehehe agakny la kna..
    malu malu malu

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!