coke susu pasa malam

  No comments    
salam
balek tadi aku masuk umah aku nampak ade aer coke atas meja..hehehe tetibe rase na try buad coke susu teringat  entry hanis zalikha ae tue..ney kalau buad tyme berbuka puasa ney besh gak neyh..hehehe resipi dye senang jek..coca cola nan susu pekat manes jekk..hehehe

  
amacam menyelerakan tak..ape kata koram try..tak sia-sia aku try buad petang tadi..memandangkan aeney aku ne stay kat uma makcik kat serkam  aku..hehehe aku suka aku suka..nape aku suka sangad neyh???hehehe sebab depan uma makcik aku ade pasa malam..haa kalu koram na tau aku neyh memang suka pegi pasa malam..bukan untuk bershopping ea tapi na window shopping jekk..hahaha cam lawak jek window shopping kat pasa malam..aku stay kat sini coz makcik aku yang lagik soram tue ade kursus..tak ade orang na anta nan jemput aku dari keje nanti..tue pasal aku stay kat serkam..


kalau aku pegi pasa malam mesti aku cae coconut shake nan rangka ayam hehehe..kalau mata aku nie jaat mesti usha-usha shawl nan tudung baru kat akak soram nie..kat butik dye nie memang best la..macam-macam style shawl nan tudung baru..tyup-tyup minggu mesti ade yang latest la..harga pn murah..kalau bajet lam 50 tue boley la dapat 3 shawl 2 inner cotton..murah an murah an..hehehe aku kalau pegi mesti beli 1 tak pun usha jek kalau tyme da kering sangad hehehe..name pun window shopping an hehehehe…


oke sekarang aku na bersiap na pegi pasa malam nan makcik aku..koram na pesan ape??hahahaha..salam

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!