puasa + raya ! !

  No comments    
cik puan google
















puasa puasa..
yeay alhamdulillah..
akhirnya aku berjaya jugak 
menghabiskan puasa yang aku ta sengaja tinggal taon lepas..
lagi untung pagi tadi ade pak cik kat tempat keje aku 
bawak sample kue raya..
perghh sedap wooo,,
macam-macam ade..
kue tart,, kue suji kristal ,,kue mama green,,
kue almond london,,
almond bluberry,,almond strawberry..
besh besh besh..
memang sebijik cam raya la..
na plak pagi tadi kak baha bagi roti canai 
tapi makan nan rendang..
lagi la cam raya..
hehehehehe ...
sekarang misi aku na usaha puasa sunat palak..
hehehe..
koram doakan la aku berjaya 
melaksanakan taon ney ea..







nikmatnya hidup bila semua orang sayang 
dan suka berkawan dengan kita..
terima kasih  ! !
sayam koram . . 









p/s : aeney makan lua beramai-ramai. .
pekena nasi ayam special  . . . 
cmne na diet kalau asyik na makan jekk. . .

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!