Kau Memang Bikin Aku Panas !!

  No comments    
salam..

perghhhh menyirap darah aku ase da cam gunung berapi jekk..
kau  **** memang la..tak boley buad baek langsung kan..memang dasar tak tahu na hargai pertolongan orang..pas 2 ko boley bersuka ria plak ea..adushhh asal la aku boley berkawan dengan orang macam kau nie ea..





kau da buad aku susah kau sedap-sedap jek bersenang lenang..subahanallah..astagfirulahalazim..mengucap panjang azni..tapi kalau koram jadi aku n berada dalam situasi aku sekarang mesti koram akan akan panas cam aku..tapi tak tahu la kalau aku je yang ase cam 2..


bayangkan hamba allah nie pernah berhutang tapi sekarang bermain tarik tali dengan aku sebab na mengelak bayar hutang..macam-macam la alasan dye bagi na mengelak..
adoyy menyesal aku tolong kau..dulu tyme na pinjam muka kau bukan maen 1sen lagi ea..sekarang kau da cabut lari berlagak cam banyak sangat duet beribu riban..
aku da tak bley saba..disebabkan kau la aku sangkut baya berukband aku nie tau..grrrrrr geram betul aku...









p/s : buad baek pn ne tipu jugak...

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!