lelaki menangis jugak la kalau putus cinta..

  2 comments    


Pagi tadi aku bangun aku tengok ade 1 misscall dan 1 msg..”saya sakit..awek saya da tinggalkan saya..”..dari dye rupanya..patutla aku call semalam xberangkat..ade masalah nan awek..aku terus masuk bilik aer untuk mandi..pas aku mandi aku masuk bilik dan xsempat na keringkan rambut pn telefon aku berbunyi..aku tengok mamat tue lagi..aku angkat..assalamualaikum..aku tak dengar dye menjawab tapi esakan orang menangis…*dalam aty apehal lak mamat nie duk melalak-lalak nie*

Aku : kenapa nie??
Dye : saya da xad sape2,,makwe saya da tinggalkan saya..
Aku : laa kenapa..
Dye : $%^&*()@#$%^&* menangis jek *sampai aku pn tak paham ape dye cakap..*


Aku : bawak besabar ea..mungkin ad hikmah kenapa awak ditinggalkan dye..balik rumah solat dan tenangkan pikiran..jangan pikir sangat..bla bla bla..
Tak sempat aku na ckap dye da letak hp..perghhh menyirap gak aku..da la call orang pas 2 letak cm tue jek…

Aku anta msg kat dye “jangan keruhkan keadaan dengan memikir bukan-bukan..bawak besabar..saya ada untuk awak”..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Tiada balasan sms..

Aku pun bersiap-siap na g keje..tengah dok siap-siap mamat tue call lagi..


Aku : kat mane?
Dye : kat tmn mu nie..kat atas..*dalam nada sedih +menangis* 
Aku :awak balik k.
Dye:taknak.
Aku : da 2 na pegi mana?*aku da geram grrr*
Dye :saya da tak tahu na g mane.saya da serabut.nape dye tinggalkan saya?
Aku: .........*terdiamgulppp aku tak tau na jawab ape*..


Sekali lagi dye letak hp tanpa bagitau..aku da malas na layan tapi lam kepala dok pikir nape ea dye putus nan awek dye..sebab aku ke??arghhhh malas la..baek aku makan..hehehehe




Sampai sekarang da kul 3 dye dah xcall aku dan msg aku..ermmm..



Aku ingat perempuan tyme putus cinta je yang mengis nie 1st time aku jumpa lelaki menangis putus cinta…mesti dye sayam gila kat awek dye 2 an..

2 comments:

  1. lelaki pun manusia, sayang.
    mereka punya hati dan perasaan.
    mereka bukan robot.
    bila hati dirobek, semestinya rasa sakit jelas terasa. :)

    ReplyDelete
  2. betul..
    tapi sedih sangat tadi mamat tue nanges2..
    hukhukhuk
    cam budak kecik mintak brg xdapat je..
    kita na tolong pn xtau cmne..

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!