saya sayam cikgu saya hehehe

  No comments    
da na sambut puasa da kan..nanti tyme puasa teringat-ingat lak ayam goreng kak ros..memang besh la ayam goreng kak ros..pagi tadi da upload kat fb..na tag kat dak lina..bukan ape..sebab dye tue memang giler kentang dengan kulit ayam goreng kak ros hehehe...sekarang nie dye tengah cuti bersalin walaupun tak bersalin2 lagi..na tengok ayam goreng kak ros cmne..cm neyh haaaa


menyelerakan..kalau puasa neyh tak tahan....

eh da melalut plak kan..oke..aku na cite sal cikgu clas bahasa jepun aku..hehe ae tu tyme aku g class an..aku masuk je class ade nampak buku tebal atas meja..aku engatkan kamus bahasa jepun tau..tapi bila aku bukak..tuuu diaaaa buku origami..siap dengan kertas na buad origami sekali tue..hehehehe engat gak cikgu aku nie yang aku suka buad origami..opss chopp bukan bagi terus tapi bagi pinjam jekk sebab buku origami tue orang laen yang punya hehehehe sebab tue aku cakap aku sayang cikgu aku..lagi pun ae tue last clas kitoram sebelum puasa..sebab kalau ada clas nanti tak sempat na bukak puasa lak..yang perempuan mesti na masak ka..*cam aku la eh ceh ceh ceh ea ea je aku nie..oke yang ini aku tipu..*

origami book hehehe
jom try buad hehehe
hehe aku tak khatam agi tak bape na paham

neyh laa kertas dye..jepun marii maaa
cikgu aku cakap nie corak selalu pada kimono..
tyme da start mula buad

hehehe nanti aku cerita camne susahnya aku buad origami dari jepun nie..hehehe cikgu aku cakap nanti aku ne bagi setiap sorang dalam class nanti..hehehe kalau aku jadi buad la..hehehehe..

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!