Nebesnya Menunggu Detik 12.00 Tengahari ! !

  No comments    
salam..
da 15/07/2011 da kan,,
uwaaaa takutnya aku..
tarikh keramat 2..
aku tak berharap tapi berkeinginan sangat dapat menyambung kan pengajian lagi..
chewahhh hehe bukan ape..
best w0o belajar nie..
bila aku da keje nie baru aku tau yang tyme kita belajar la yang paling best..
keje best gak..dapat pegang duet sendiri..
study pn dapat duet gak an hehehehehe..
pada k0ram yang mengalami situasi yang nebes cam aku sekarang nie..
bawak bersabar ea ea ea..
kul 12.00 b0ley la kelik sini nanti kalau na teng0k rezupnya..
harap k0ram berjaya ea..









p/s : teringat tyme study dulu berkenalan nan en shafirul hafiz hehehe..

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!