Cakap je di hujung jari tapi....

  No comments    
aku bengang betul nan perkhidmatan yang disediakan oleh transnasional..tadi aku surf sal transnasional neyh sebab aku na tengok bus dari melaka ke pahang ade kul bape..aku na balek kampung neyh..huhuhu na naek keta tak mampu ag..almaklum la baru keje..
ok first aku masuk web dye..pastu aku nampak yang neyh 
-
-
-
-
-
-
-
-
-

aku da senyum lebar da nie..eh boley beli gna online la..hehehehe
aku klik la yang cepat mudah 2..pastu dye suh aku sig up lu..
aku sign up la create akaun..pas aku da buad
aku cari tyme dan ae yang aku na balek cam kat bawah nie..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

aku tunggu 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
punya tunggu..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tunggu lagi
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tadaaaa!!!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
keluar neyh..

adoyyy bengang jek aku rase..
cakap je di hujung jari tapi xad pn...
nampak gayany aku ne la beli tiket secara manual petang nie..
ntah ade ke tidak..

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!