update status fb pun ada orang sakit hati

  2 comments    
categories: 


Susahnya hidup dalam zaman serba teknologi dihujung jari nie..nak update status pun tak senang sebab ada pihak yang tak puas hati..kenapa??ermm aku pun tak tahu..


Aku bahagia dengan sape,,hidup dengan sape..kau ape peduli..aku tak ganggu pn kan..sikit pn tak sebab aku ikhlas selama nie..tapi orang cakap ikhlas tak boleh diungkap dengan kata-kata hanya Dia sahaja tahu kita benar ikhlas tau tak...


Maaf lah kalau aku update status tue membuatkan hidup kau tak tentu arah..boleh meroyan agakny..Kalau kau tak suka kau boleh remove aku dari friendlist..tak ada lah ati mata kau sakit bila aku update status..




Published with Blogger-droid v2.0.2

2 comments:

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!