akhirnya kami..

  No comments    
categories: ,

assalam..

yeayyy tak sabar rasanya nak balik pahang hee..minggu nie insha allah aku ade date dengan kawan-kawan aku mase aku sekolah dulu..siyes kami dah lama tak jumpa..sejak masing-masing sibuk study aku pun sibuk keje makin lama pulak aku tak ketemu dengan mereka..hehehe sebelum nie asyik plan je tapi tak jadi huhu insha allah kalau takde aral melintang jadi lah kali nie..amin...


rindu nak borak-borak nak jalan-jalan sama..wah siyes sekarang nie rasa rindu sangat kat zaman sekolah..takde yang dapat digantikan lagi selain zamn sekolah..huuhuu rindu tak rindu tak??


insha allah kalau aku tak lupa esok macam hari nie aku akan apply cuti untuk fly ke pahang..kami ada date sabtu nie..wahhh !! kat mane pahang tue?? kat temerloh je..hee ada orang temerloh ke?? kalau nak join date kami boley jugak..tapi kena belanje makan huahuahua..tak delah memain je hee..



p/s : aku nak makan roti canai dulu nie hee..

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!