sakit mata dengan tekak aku tau!!

  No comments    
categories: ,





hey kamu!!

kamu lah..
laa tak payah nak pandang kiri kanan belakang..memang aku panggil kamu lah..hehehe..datang sini nak bw sambil baca entry kan??terima kasih banyak-banyak ea..hehehe jangan lupa klik  yang ke-3 untuk tinggalkan jejak..senang nanti aku nak BW nan FOLLOW korang balik..
paham tak??bukan apa sebab lepas aku guna blogskin nie macam makin ramai pulak yang tak tinggalkan jejak kat situ..ermm klik tau..

okey jangan borak kosong sangat lah kan..kita kembali ke tajuk utama..wah!! dah macam pembaca berita la pulak..hehehehe..




aku dah lama sabar tau,,kalau lah aku nie jenis mulut celupat dan tak biadap=BIAR BERADAP *singkatan dia...dah lama aku "nyanyi" dia nie..cuba cakap dengan aku sape boley sabar kalau kat tempat aku??cakap cakap cakap sekarang!!huhuhu..

eh apasal aku meroyan nie??hehehe aku dah tak leh na sabarlah sebab ada orang nie tak menjaga kebersihan..cuba korang bayangkan..dia duduk sebelah meja aku pastue boleh pulak time keje korek-korek telinga..lepas tue gentel-gentel letak atas meja..uwekkk muntah hijau aku tau tak..sekarang nie pun kembang je tekak..perlakuan dia tue buat aku boleh buta tau tak sebab ekor mata aku nie nampak apa dia buat tue..tue belum bau badan dan mulut lagi..Ya allah punya lah S E M E R B AK..sebelum pukul 8 pn da berbau..camne tue..bukan aku sorang je sume orang kat ofis tahu tentang dia nie..tapi masing-masing tak tahu nak cakap camne..mula-mula aku tak perasan sangat tapi sejak dua bulan kebelakangan nie aku asyik ternampak-nampak yang peragai jelek dia nie makin ketara..

korang rasa cmne nak atasi masalah yang aku dan kitorang hadapi nie..??

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!