Kena kejar dengan org tak waras!!

  4 comments    
categories: ,
507469487_large


Pernah tak kena kejar dengan org tak waras??aku penah tau..Aku kalau tak silap lah tahun 2005 sebab aku pergi tuisyen kat temerloh..tuisyen add math tue..ok sampai sblm pukul 10 agaknya lah..time tue awal pulak rasa..

Macm biasa tunggu kat bawah sebab tempat aku tuisyen tue kat atas..Tunggu punya tunggu tibe-tibe ada mamat nie lalu depan aku..sambil pegang sapu tangan..oke aku buad derk jela sebab tak kenal..

Lepas tue dia pusing balek dan berhenti depan aku..dia tanye nama aku diam..ealah org tak kenal kan...Pastue  dia  bg aku sapu tangan dia kat aku..tapi aku tak nak..pastue boleh plak dia tarik tangan aku suh aku terima..Aku ape lagi tarik tangan lepas tue lari..aku da xtau na lari mane..pastie lari ke dalam pekan sari ahad..aku tak toleh-toleh da..sambil nangis sambil lari wakaka..kesian aku..

Aku pegi kat gerai kawan aku..pergh nasib ada orang yang aku kenal..sebab dia  ada tolong arwah ayah  dia  berniaga ayam..aku cakap la ad org ikut aku pastue xna blah2..aku ingt da selamat dah rupa-rupa  dia  ikut aku sampai situ jugak..

Arwah ayah kawan aku cakap jangan ganggu aku..tp dia  buad bodoh je sambl tue hulur sapu tangan pada aku..pastue arwah ayah kawan aku tue amek pisau besau potong ayam tunjuk kat dia..baru dia blah..

sebab tue lah aku agk fobia kalau tunggu orang lama-lama...


Published with Blogger-droid v2.0.2

4 comments:

  1. @UyaRayza

    aah la..penah tuisyen kat situ gak eh..

    ReplyDelete
  2. hahhaa..adoi..tak dpt bayangkan..kesian2..mcm filem hindustan pulak main kejar2..hehe..
    sy penah kejar dgn anjing..dari tak suka lari pecut tbe2 ada bakat jadi pelari pecut.ngeh3x

    ReplyDelete
  3. @biela bell
    haha tue la pasal..
    uish same la..
    penah jugak kena kejar dgn anjing..
    hehehe
    macam-macam kan..

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!