cik anon cik anon !!..

  1 comment    
categories: ,
Perhatian: Nanti jangan lupa tinggalkan jejak kat ♥ yang ke-3 tue ea,,kalau ase malas komen jela..senang nak follow n bw semula..maaf lah sekarang nie na bw pun agak susah sebab kekangan masa..nanti ada masa aku bw dan follow balik ea..terima kasih..


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



"eeeeeee suka hatilah aku lah..sebok je kan kao nie..blog aku bukan belog bapak kao..huh!!"
"eh eh azni apesal nie mara-mara nie??.."
"mane ada mara cuma geram jek dengan penakut cam tikus mondok nie..huhuhu.."

kalau kao betul-betul berani apesal kao tak letak nama dengan url kao sekali..
aku tahu lah aku nie tak pandai nak berblogging tapi kenapa kurang ajar sangat..dah baling batu sembunyi tangan pulak..

kalau kao betul-betul berani apesal kao tak letak nama dengan url kao sekali..aku bukan nak bangga apa tapi cara kao tue yang tak betul..kenapa aku marah??hmm tadi lepas lunch aku sign in blogger pastue ada 1 comment..bila aku baca sekali macam nie..

penakut kan??kalau tak tak delah cik anon dalam dunia blogger nie..aku bukan nak melatah ke ape ke tapi cara menegur tue biar la beradap sikit..pastue bukan ke entry ini aku yang taip sendiri..bila masa pulak aku copy paste dari google nie..aku tak translate pun okey!!penat tahu jari-jari aku menari atas keyboard..kao jelly ke hape ek??huh!!terus semangat aku down hari nie..disebabkan cik anon yang tak bertanggungjawab..huh!!

adoiii cuba logik sikit takkan lah kat google pn ade buat tentang blog aku yang setahun nie..adoiii...bunguks betull...


p/s :ermmm aku sekarang bulan mengambang sebab tue nak hangen jek hukhukhuk..

1 comment:

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!