Sepetang di Tadika..mengamit memori dulu-dulu..

  No comments    
categories: ,
Perhatian: Nanti jangan lupa tinggalkan jejak kat ♥ yang ke-3 tue ea,,kalau ase malas komen jela..senang nak follow n bw semula..maaf lah sekarang nie na bw pun agak susah sebab kekangan masa..nanti ada masa aku bw dan follow balik ea..terima kasih..


assalamualaikum wbt..

baru lepas mkn mlm..huhu mne tak gemuk badan..lepas tue capai lappy..start window cucuk broadband klik google chrome taip blogger terus sign in..hahaha gila lah..sambil tue chat dengan enche bakal dekat efbie hehe..

petang tadi pegi tabika sebab nak buad keje amal..bukan sebab aku cikgu tadika ea kawan-kawan hahaha..aku pegi tolong makcik aku buad pelan lokasi,,carta organisasi dengan menu makanan harian hehehe..sebab tahun baru maka sume benda yang ada kat tabika tue pn ne tuka jugak..so aku dengan rasa rendah dirinya meringankan beban makcik aku dengan membuat keje-keje amal hahaha..

lepas buat keje terasa rindu pulak zaman tadika dulu haha..kalau dengar cerita makcik aku mesti gelak guling-guling sebab macam-macam perangan anak murid dia haha..dengan taknak makan lah bergaduh sesama sendiri lah..tue belum yang buang air dalam seluar..adoii mesti peningkan..kalau aku tak tahu lah camne nak handle..


nak tahu cantik ke tak meh intai sini hee..



0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!