semangat baru

  No comments    
categories: ,
Perhatian: Nanti jangan lupa tinggalkan jejak kat yang ke-3 tue ea,,kalau ase malas komen jela..senang nak follow n bw semula..maaf lah sekarang nie na bw pun agak susah sebab kekangan masa..nanti ada masa aku bw dan follow balik ea..terima kasih..

Pagi ini, aku bangun dalam keadaan yang sangat baik. Aku bangun dengan kegembiraan. Seperti matahari pagi yang menyinari alam semesta tugasnya, aku bangun dan segera menjalankan tugas dan aktiviti aku hari ini. Aku akan melakukan kerja aku dengan teliti.



Aku seorang yang penuh motivasi. Setiap hari aku motivasi lebih berapi-api. Aku amat yakin bahawa jika apa yang aku impikan menjadi kenyataan tidak lama lagi. Aku percaya ia. Ini keyakinan kepada dunia dan walaupun mempunyai mengakar bawah sedar aku. Setiap kali aku rasa pengsan, alam bawah sedar mengingatkan dan memberi motivasi kepada aku jika "Aku boleh!", "Aku adalah seorang pemenang."
Apabila aku bercakap, suara aku kedengaran jelas, kuat, dan yakin. Aku kini yakin dalam semua keadaan. Sebab aku seorang pemimpin yang memimpin dengan penuh keyakinan.



Aku kini hidup penuh keyakinan, amanah dan jaminan. Aku kini orang yang percaya bahawa dia dan firmanya. Dan hari ini aku menggunakan kapasiti aku 100%. Setiap sekarang dan akan, aku jalankan dengan penuh keyakinan, tetapi masih tenang. Aku kini adalah sangat berkuasa, mengagumkan, dan lebih menarik setiap hari. Keyakinan dan keupayaan aku untuk terus meningkat dengan mendadak tanpa henti.



Setiap hari aku memperbaiki dan semakin baik. Aku menetapkan matlamat yang jelas dan membangunkan motivasi yang kuat untuk mencapai apa yang aku mahu. Kini segala-galanya adalah jelas. Apa yang aku bayangkan itu, kini semakin hampir kepada realiti. Makin dekat dan dekat.Dan aku percaya bahawa aku BOLEH mendapatkannya. Setiap kali aku menerima banyak rahmat dan kebaikan dalam kehidupan ini. Seluruh badan sekarang jadi aku tahu apa misi aku dan tujuan hidup di dunia ini.



Aku percaya dengan kepercayaan yang kukuh tertanam dalam aku.Terima kasih motivasi yang lebih kukuh pada setiap masa. Apa-apa yang aku percaya boleh mendapatkan, aku yakin aku boleh mendapatkan. Aku ciptakan "nasib" Aku tiap-tiap hari. Aku mencapai matlamat aku dengan kegembiraan. Aku menggambarkan apa yang aku mahu dan aku lakukan seperti visualisasi TINDAKAN itu. Dengan keyakinan ini aku boleh membuat apa-apa yang aku mahu realiti.



Apa yang aku perlu aku sekarang. Aku seorang tokoh yang mesra, terbuka dan yakin. Aku juga berani dan tegas. Dengan semua ini, aku mampu untuk mengubah apa-apa dalam hidup aku kerana aku mahu. Dan aku bersedia untuk menerima tanggungjawab untuk mengubah hidup aku akan menderita kemudian.



Apabila aku bercakap kepada orang lain, aku melihat pada mata anda rakan aku dan bercakap dengan keyakinan. Aku telah membuat satu detik yang sangat menyenangkan. Dalam setiap pergerakan badan yang aku lakukan, aku melakukannya dengan tenang dan keyakinan. Setiap kali mata aku ditutup dan aku menarik nafas dalam dalam, keyakinan aku meningkat lebih kuat, dan memenuhi semua bahagian badan aku. Aku melihat diri aku kini adalah seorang tokoh yang penuh keyakinan, mempunyai keyakinan dan keberanian untuk mengambil tindakan.



Setiap hari, tenaga, keyakinan diri dan semangat aku meningkat secara mendadak. Kerana aku mempunyai komitmen untuk terus meningkatkan kemahiran aku setiap hari. Apa yang boleh aku bayangkan yang aku lakukan, pasti yang boleh aku lakukan. Dan aku berbuat demikian dengan konsisten dan keberanian.



Ekspresi muka semasa aku mencerminkan keyakinan, dan keyakinan.Sekarang aku mempunyai masa yang paling menyeronokkan dalam hidup aku. Dan saat-saat ini memberi inspirasi kepada aku untuk menjadi yakin dan mempunyai harga diri. Aku bercakap kepada diri aku dan orang-orang di sekeliling aku dengan penuh keyakinan. Aku kini mengawal keseluruhan aku. Kata-kata aku, fikiran aku dan perasaan aku, ia semua di dalam kawalan aku. Keyakinan terhadap aku bukan sahaja menginsiprasi aku sendiri, tetapi juga memberi inspirasi kepada semua orang yang aku temui.

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!