setahun dah blog aku..terima kasih semua..

  7 comments    
categories: , ,
Perhatian: Nanti jangan lupa tinggalkan jejak kat ♥ yang ke-3 tue ea,,kalau ase malas komen jela..senang nak follow n bw semula..maaf lah sekarang nie na bw pun agak susah sebab kekangan masa..nanti ada masa aku bw dan follow balik ea..terima kasih..




alhamdulillah blog aku dah berusia setahun hehehe..tak sangka pulak dari suka-suka dah jadi minat dalam dunia blogging nie..mula-mula dulu tengok blog anis,,dia nie junior aku time skolah dulu..tue yang rasa nak berblogging..baca kisah kehidupan dia..kongsi dengan readers dia..aku rasa cam best la pulak..tak payah nak tulis-tulis dalam diari..

kenangan pun senang nak diimbau kembali..boley baca kisah-kisah dulu kan..hehehe mesti senyum sorang-sorang..banyak kisah suka duka yang aku coretkan dalam blog nie..kadang-kadang aku selitkan ilmu yang aku baru tahu dalam blog nie..sharing is caring right??



kepada semua follower aku yang di sayangi..terima kasih bayak-banyak sebab sudi follow blog aku nie yang merepek raban nie..hahaha..ea kadang-kadang aku balas komen,,kunjungan,,follow korang kadang-kadang tak..bukan ape..aku nie penyibuk yang sibuk dengan kejenya haha.. bukan tue je line berukband pn selalu slow sebab terlebih kuota hehehe..pastue mula lah tak dapat nak follow back dengan blogwalking korang huhuhu..kesian tak??huh tak kesian..xpela huhuhu..



bila aku berblogging nie aku rasa banyak ilmu dan info yang aku tak pernah tahu selama nie..kira sambil menyelam minum air la kan..hehehe dari 0 sampai adalah dalam 50% kot aku dah tahu macamne nak edit blog aku sendiri..aku dah tahu macam ne nak main dengan coding..walaupun ikut tutorial adik-adik yang muda dari aku dan ada yang masih bersekolah rendah lagi hehehe..respect giler aku kat kihah ,, wawa ,, fatin ,, nabilah ,, una ,, mieka yang pandai giler edit blog nie..tak lupa gak lyssa..akak ada copy korang punya tutorial tau untuk edit blog akak nie hehehehe...



dalam dunia blogging nie jugak lah aku jumpa macam-macam blogger..yang kelakar yang giler-giler yang sempoi kira macam-macam adalah..cam astro la pulak..hehe bila baca dorang punya entry mesti aku senyum sorang-sorang depan lappy tau hahaha..kadang-kadang ofismate aku,,kak nam kepoh "tanye ko apesal azni??" aku cakap lah "baca blog budak nie kelakar betul"hehehehe...kak nam kepoh nie pun dah terlibat jugak dalm dunia blog nie tahu,,kalau korang rasa nak baca tentang artis isu semasa hiburan boleh follow blog kak nam kepoh nie tau..eh tak lupa ariya..ada blog jugak tahu..1 tempat keje jugak nie..



dan yang paling best kawan-kawan aku pn dah ada blog sendiri macam raja ,, nieda dan eja..eja dan raja lagi senior dari aku..rase macam best pulak walaupun jarang dapat jumpa tapi di blog aku dapat tahu sedikit sebanyak perkembangan tentang kawan-kawan aku nie..hehehe.. eh lupa pulak guru kelas aka Teacher Linda aku pn dah ade blog jugak tahu..sape-sape rasa nak belajar masak boleh intai sini..kalau tengok blog dia boleh melelh air liur..macam-macam masakan ada..



sepanjang setahun nie blogger yang paling aku suka iaitu blogger kembar nie..dayangcakapcakap & dayang Thumb..aku tak tau nape nape aku suka sangat baca dorang punya blog..lagi satu aku suka baca blog kak e.B..blog dia best,,ada gambar yang cantik,,anak-anak yang comel dan keluarga yang happy..aku suka aku suka..sebenarnya banyak blog yang aku suka nie macam

  • dan banyak lagi..... 

yang tak senarai tue jangai kecik ati tau,,tak mo tak mo..nanti kecik ati terus unfollow belog kita nie huhuhu jangan-jangan hehehe..apa pun terima kasih banyak-banyak..
assalamualaikum..

7 comments:

  1. alahai terharunyer ahkak... tima kaseh yer sudi menjenguk n sukakan blog cap hayam ahkak tuh deq... aerish & aed syg kamoooo selamernyer....
    mmmmmuahhhhhhhhhhhhh.... hugs :)

    ReplyDelete
  2. kak eB ezrin hehe blog akak memang best pn hehehe..ape2 pn terima kasih ea..

    ReplyDelete
  3. Alahai. Terharunya ceqq :'D My pleasure ;)

    ReplyDelete
  4. ehehe .tengs nama Lyssa terselit ! Blog ni cantikk sangattt ! Follow you~

    ReplyDelete
  5. Faqihah Husni

    hehehe akak pinjaam terus tuto adik kihah ea huhu...

    ReplyDelete
  6. Lyssa Faizureen

    thanks lyssa..cam nak pengsan akak bila tengok lyssa follow blog akak..hehehe

    ReplyDelete
  7. wa waaaaa thanks singgah blog akk selaluuu ^____^

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!