Temerloh-->Melaka..duk atas tangga bas..kau ade??

  No comments    


ke


ermmmm rindu gila na update blog...tapi tak berkesempatan na update sebab sangad sibuk..huishhh sibuk sibuk sibuk..sekarang nie dalam kepala banyak betul na kongsi dengan korang tau..






tapi....








sekarang nie yang paling memberi kesan sekali time balik Temrloh ke Melaka ae ahad ae tue..ade kesah pahit+kelakar jugak la...hehehehe


na tau kenapa??




sebab aku nie kecerdikan melampau sangad..sampai tak beli tiket bas awal-awal kan..tiket bas da abes..huarghhh stress ma abah hukhuk dapat anak yang cerdik nau cam aku..




pikul 10 pagi da siap-siap na g Terminal na amek tiket tapi my mum cakap kluar sama-sama jela tak payah lama-lama kat Terminal..aku pn ok jela..




pukul 2 lebih kami gerak dari rumah terus ke Terminal..sampai je aku terus ke kaunter,,senyum punye la lebau hehehe tanye kat akak tue..






aku : kak tiket petang nie ke Melaka ada lagi tak??
akak : tak payah tanye la dik,,da abes..
aku :ala eake,,bley tak 1la 1 seat jek..urgent nie..sempat lagik menipu tue hukhukhuk..
akak :nanti tunggu depan bas tanye kat driver ok..
aku :ok kak..terima kaseh..*muka da hampa tahap gaban hukhukhuk...


aku tunggu depan kaunter tapi duk atas kerusi lakan..takkan berdiri pulak kan..








tunggu lagi










tunggu sampai kul 5..






pukul 5 jek aku terus g kat bas..tunggu punya tunggu sampai penumpang naik bas..








alamakkk tak de la kosong huahuahua..






dan akhirnya aku kena duk atas tangga bas tau...dekat sejam plak tue..sampai kat Kemayan nasib la ade akak tue turun,,baru la aku dapat duduk sampai ke Melaka...




pasnie aku da serik tak beli tiket awal-awal...hukhukhuk...

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!