huh ! ! kesedihan dalam kegembiraan..

  1 comment    
aetue aku ada cakap na citer pasal aku na balek kampungkan..huahua tapi sebenarnya kan aku tak jadi balek pn huahuahua..seyes aku agak kesedihan dalam kegembiraan hukhukhukhuk..

disebabkan aku kemalasan na bayau berukband so terpaksa la hupdate blog sekali sehari jek sebab kat ofis jek aku sempat hukhukhuk..





ermmmmmm  *pause..








hidup mesti diteruskan kan..tetibek jek aku nie..da mula merapik meraban sekarang nie..







haishhh sebenar aku takde mood sangad na hapdate blog sebab tibe-tibe rasa cam na berenti jek berblogging..haishhh tak boley2..sebab kalau aku ade masalah kat tempat nie la aku luahkan..kalau tak de orang na dengar cite-cite aku ke kat sini jugak lah aku luahkan hehehehe..blog sebahagian hidup aku..





eh ape aku da merepek nie..nie kes banyak  makan kerepek la nie time raya huhuhuhu...





hari nie kat tempat keje aku ade dak praktikal lagi..5 orang dak lelaki..ermmm dari pusat kemahiran azurynn kat nilai..hehehe cam best jek kan nama tempat dorang belajar..yang belajar lelaki tapi nma tempat perempuan hihihi..



aku tak sempat lagik na bekenalan dengan adik-adik tue tapi akan stay jadik akak yang paling cool sekali buad adik-adik tue nanti hahahahaha...

tapi kali ini aku tak nak terjebak lagi dengan orang yang gila na bermakwe huahua cam kes aku yang dulu..aku da serik dengan pandangan serta kata-kata orang sekeliling aku..aku malu dengan semua tue..








pause*.......












nanti aku sambung lagik..korang pn mesti malas na baca sebab aku da mula melalut..arghhhh kepala da serabut nie hukhukhuk..




ok bai..

1 comment:

  1. Tumpang lalu jap ya. :)

    Jom join giveaway dari Wanita2u. :)
    Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

    http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!