hati..

  2 comments    

Hidup nie memang indah tapi ape yang membuadkan ia tak indah bila hidup ini kita tak hargai ape yang kita perolehi..



percaya atau tidak aku sekarang da jauh pergi dari dia..tiada lagi hubungan yang mesra antara kami..kenapa?? Aku salahkan diri aku..sebab aku hubungan kami jadi camnie..aku yang pergi dari hidup dia sedangkan dia bersungguh-sungguh menyayangi aku..aku tak tahu macam mane nak bagitau tapi apa yang aku tahu kami da tak cam dulu..aku da pening sekarang nie..huhuhu 


lelaki lain?? ye memang ada tapi sekadar kawan..ea orang akan cakap mula-mula kawan pastue lain yang jadi..seius kami hanya berkawan sedangkan dia pn tahu yang aku dengan dia hanya berkawan..aku da pening dengan semua nie..andai dia di takdirkan untukku aku terima..jika dia bukan untukku pn aku terima..walaupun kami da 3 taun tapi aku rase aku belum cukup kenal dia..





*pause ermmmm…..




Pagi tadi aku ada tweet dengan kawan baik aku time skola..ermmm sedey sangad..hubungan dorang da 7 bulan tapi disebabkan sedikit perselisihan paham hubungan dorang da jadi rumit..





Tapikan mengapa lelaki senang je meletakkan semua kesalahan kepada perempuan??adakah perempuan nie memang selalu menjadi punca maslah??aku memang tak paham..bila mula-mula na kat kita bukan main lagi ayat..tapi bila da dapat senang-senang jek na tinggalkan kita..PUTUS..perkataan tue aku selalu jugak guna tapi dia tak pernah turutkan tapi kawan aku,,senang je lelaki tue trima padahal time mengayat dulu bukan main lagi..nak cakap kawan aku nie tak cantik,,cantik jek..haishh dunia-dunia..aku makin tak paham..





Tadi time lunch ada akak offis aku citer yang time bercinta dulu bukan main lagi romantic tapi bila da kawen ermmm tak de da..adakah lelaki nie memang cepat berubah??erm tak baik menjatuhkan hukuman kan pada yang belum kita pasti..ape-ape pn aku rasa perempuan nie ikut nasib la..kalau dapat yang baik beruntung la kau..kalau dapat yang tak baik terima jela..

2 comments:

  1. kita-perempuan ny lemah . lambat nak sygkn org tp bila dah syg dah xde had da . lelaki , cepat syg n mungkin cepat berubah . tp mungkin xsemua lelaki mcm 2 kan . jodoh ditangan Allah . redha ape yang berlaku even hati sangat sakit .

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!