pad vs pampers

  4 comments    
salam semua readers yang cun melecun dan tak lupa jugak yang kacak bergaya....weee terima kasih sudi singgah baca entry kat blog nie..




yeahhh...pad vs pampers??? hehehe mesti pikir macam-macam kan..baek ngaku sebelum aku guna khidmat  tok nujum hahaha...dan dan jek aku ek..




al kisahnya cam nie..aku nie ade sorang kazen yang ala-ala gedik gitu ahaks...umur pn baru 5 ta0n hee..petang kelmarin aku balik aku teng0k dalam bilik aku bersepah n aku ternampak ade kerusi makan depan almari baju aku...aku alih kan kat lua..aku tanye makteh aku sape punyer keje lanie..dye dengan selamber menjawab sape lagi kalau bukan kerinting..'kerinting' nama saintifik kazen aku nie coz rambut dye kerinting hehehe...




ok habis part pertama..part kedua pagi es0k punyer cerita..




bangun pagi na g keje makteh aku tanye..ko letak mane pad?? aku jawab ler atas almari..
makteh aku pesan lepas nie suruk la sebab dak kerinting da pakai kau punye pad..aku:?????kenapa plak...






patut la ade kerusi depan almari aku semalam..dye buad projek nan pad aku..hukhuk.
makteh aku cakap dye pakai pad tue sebab selalu nampak aku amik n pakai..dye engad aku pakai pampers..sebab aku selalu cakap kalau kak noni pakai pampers nie kak noni xley semayang tau....



aduiii gelak sakan aku sebab dye pakai pad tue pas tue dye siap buang aer kecik lagi tue...plastik pad tue pla ktertinggal lam bilik mak dye kalau tak sampai sekarang la kit0rang tak tau dye punye pr0jek hukhukhukhuk...s0 aku pn cakap la yang aku pakai bila aku ade darah kat panties jek..bukan untuk kencing la yang oiii..ad0yyy budak 5 ta0n nie panjang nau akalnya....

4 comments:

  1. NICE BLOG....tq sbb follow pakjoe...pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman blpg pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow

    ReplyDelete
  2. salam....pinky2...nice blog...(^_^)

    ReplyDelete
  3. salam....pinky2...nice blog...(^_^)

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!