melaka??ye aku raya kat situ la..

  No comments    
assalamualaikum wbt selamat sejahtera semua...
(sila jawab dengan penuh ea adik-adik manes hehehehe)

hari nie aku tetibe rasa na hupdate blog pasal raya aku yang lepas..hukhuk walaupun orang lain da berlambak-lambak da hupdate tapi aku jek yang ketinggalan sekarang nie ka..kesian kat aku kan hehehehe..


ok sekarang dimulakan dengan bismillah diakhiri dengan alhamdullilah begitulah sehari dalam hidup kita mudah-mudahan dirahmati Allah..ehcehcehceh menyanyi la pulak huhuhu..tue namanya tak sedar diri huhuhuhu menyanyi dalam bilik air dan menari di dalam gelap jek la aku yang layakkan hehehehe


pagi raya aku da ready dengan baju yang agak-agak meriagh..hehehe tapi sebelum tue aku na bagitau rahsi yang rendang makcik aku basi di pagi raya..hukhuk kesian kami tau tak dapat makan rendang di pagi raya..


 ok pas famili makcik aku bermaaf-maafan di pagi raya giliran aku lak pulak ea..hukhuk pastue aku hulurkan sorang-sorang sepupu aku dengan duet raya..sebab da janji malam raya..hehehe

pas da siap semua kitorang pegi uma ayah mertua makcik aku..huishh malu aku kat sana hehehe..eala orang perantauan kan..hee perantauan la sangat..kihkihkih...


ok na sharing is caring sket gambar raya huahua..

















0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!