entri ape nie weh????

  1 comment    

selamat hari raya dan selamat menyambut hari merdeka hehehehe..
perghhh da seminggu k0t aku tak update blog..kemain banyak lagi spider punya rumah..jenuh la aku na meyapu hukhuk..

uarghhh ape aku na taip nie..tapi sebenornya bap0k bany0k weh..hukhuk memandangkan hari nie aku sibuk siket dari hari-hari sebelum nie yang sibuk banyak aku nak gak update huhuhu..

raya ke empat k0rang tau ape yang terjadi kat aku??apela aku nie mestilah tak tau kan..meh dekat siket..na citer nie huahua..aku kena keje daaa...orang lain dok sebok g beraya tapi aku sebok kena keje..

korang tak kesian kat kat aku ke??eh chop2 sebelum terlupa es0k aku balek pahang..huaaa raya ke lima baru dapat balik kampung...ada kisah yang tersirat di dalam yang tersurat tau..nanti aku citer ea..

ok la aku da sibuk nie,,apela aku nie merapik meraban jek kan..tue la nama pn entri ape nie weh???hahahaha..nanti aku update lagik..tengs silent readers hehehe

sayang korang semua..hehehehe

1 comment:

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!