woow cepatnya panjanggg....

  No comments    
categories: 
Tumblr_lwn6spomsf1r36j8go1_500_large

sekarang seriously aku bosan gilerr sebab aku sekarang kekurangan kerja ..disebabkan masa agak terluang tanpa aktiviti yang agak berfaedah nie so aku na update blog hehehe ..lantak pi la ngan depa tue kan kan ,,aku tak kira don't be jealous k ..kalau orang yang tak jealous dia mesti tak amek tau pasal orang lain pn kan ..buat hal sendiri je kan kan kan ..i’m noe what I’m do k ..u don’t be sebok-sebok laa ..*wahhh bengang tadi tak habis lagi la tueww ..

wahai azni kau jangan jahat sangat boleh tak ??nanti ada yang terasa ke apa ke dengan kau ..so boley dop mu toksey-toksey ghoyak lagu tue molek sket nano sungguh mu loni ..hahahahahaha *serious mesti aku kena hentam lepas nie kalau aku tuttttttt lagi ..

ok..stop kita sambung apa yang aku da jumpa kat youtube tadi ..baru aku tahu macam mane orang yang rambut pendek tiba-tiba jek boley jadi panjang dalam tempoh yang singka t..rupa-rupanya cam nie ha aduhhh sengal la kau nie azni ..

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!