Aku pulak yang salah??

  No comments    
categories: 
229064_2002638982306_1133528205_2360177_1746720_n_large

Ok fine..sekarang nie aku rase gilerr da kot sebab aku pun da tak boleh pikir dengan baik dalam tempoh yang beberapa hari nie..bukan beberapa hari tapi da hampir sebulan agaknya..

Memang lumrah hidup manusiakan cepat sangat buat kesimpulan..tak tahu hujung pangkal cepat je dapat kesimpulan..tue la dulu sekolah tak nak belajar betul-betul dalam makmal sains main-main..da eksperimen selalu separuh jalan..kan dalam laporan sains ada kena buat hipotesis kesimpulan keputusan..nie mesti tak penah lulus sains lew tue sebab tue asyik salah je buat kesimpulan..so dapat la keputusan yang salah..ok aku sudah mengarut..ape aku sudah merepek nie setan huhuhu…

Tapi salah aku gakkan sebab aku tak bagitahu hal sebenar..sebab hanya aku dengan dia je yang tahu..so eksperimen tue tak cukup bahan,,sebab tue mereka salah buat kesimpulan..takpe aku tak salah kan mereka pn..sebab mereka ada hak sebagai manusia yang selalu penuh perasaan ingin tahu hehe..


Ok start feeling sudah sekarang nie..*sambil tahan air mata depan lappy…

Ya aku tahu aku bukan cukup sempurna untuk dia..dan aku sedar sape aku..tak payah mereka na hina-hina aku..aku sedar..aku tak kisah la mereka na cakap bukan-bukan kat belakang aku..takpe aku tak amek ati pn..sebab selama nie aku anggap mereka kawan aku…Cuma aku terkilan..bukan aku menjauhkan diri tapi aku dapat rase yang semua da lain..memang ada bercakap tapi dah tak semesra dulu..eksperi muka oring lain pn da mencerminkan yang aku nie memang da tak layak nak bersama komuniti korang semuakan..aku tahu sebab sume pikir aku main-mainkan dia..tapi ada ke orang Tanya kenapa?bila?mengapa? jadi cam nie..takde orang pun..sampai aku na luahkan sape-sape pn aku tak tahu kat sape..bila dah jadi camnie ape aku boley buat??aku buat hal sendiri sebab aku tau aku da buat semua orang pandang serong dekat aku kan..takpe..aku delete fb aku sebab aku taknak tengok sume tue..sebab aku tahu camne kita..bukan sehari kenal..


Bukan niat aku pn na main-mainkan dia..tapi apa aku boley buat..tapi keadaan yang buat aku jadi camnie..apa korang rasa yang pilihan hati korang family tak terima??..sebab dia orang jauh dan melaka..hanya tue yang jadi penghalang..banyak kali da aku jelaskan kat dia dan dah takde apa-apa antara kami tapi dia suruh aku cuba terangkan lagi dengan family aku..bila da jadi camnie aku jadi serba salah dengan semua orang..terutama dengan family dia,,keluarga dia baik sangat..terlalu baik..kau pun baik tapi ape yang aku boleh buat sebab family aku da ada pilihan sendiri….dan pilihan mereka itu adalah kawan aku yang dulu..sebab tue orang cakap aku perempuan main kayu tiga..tak pe aku terima..dan aku pun takde hak untuk menghalang kau mengambil tahu hal dia dan aku..sebab kau pun sayangkan dia dan nakkan yang masa depan yang terbaik untuk dia..ya aku tahu semua tue..


Bila dah jadi camnie aku rasa serba salah pada dia sebab apa??dia cakap sayangkan aku tapi kalau family aku tak terima dia apa aku boleh buat..memang aku kena terima pilihan keluarga aku..sebab aku sayangkan ma abah aku dari aku sayangkan dia..sape tak sayang mak ayah kan..aku tak nak ma abah aku kecewa dengan aku..tapi dalam masa yang sama aku tak nak lukakan hati mane-mane pihak..aku bukan malaikat..Bukan simpati aku mintak tapi aku sekadar nak luah apa yang aku rasa selama nie..




p/s : aku mintak maaf sebab pandangan ORANG LAIN sudah lain pada aku..

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!