ohhh makcik...

  No comments    
categories: 
Tumblr_lwgg6e8n9c1qzi9p6o1_500_large

selamat pagi ..hai hai hai semua..ecececeh cam deejay radio la pulak yep ..

today ambo so happy.. *ambo weh walaweh nok jugak kecek ganu tuee ..macam la terer nau.. huhuhu ..walaupun ada darah keturunan Terengganu tapi hapah tak tau lalu na berkecek-kecek loghat Terengganu..

Alhamdulillah today ambo raso sooo sweet ..bakponyo ??bangun tido tadi pun bukan main liat lagi ..sebab best nau tido padahal awal jugak tido tue ..na cakap mimpi kena pinang anak raja jauh sekali sebab I bukan retis pung huahuahua *tapi kan tapi kan sebab ade orang tue la cakap I nie ala-ala artis gitu huahuahua seyes so funny k ,,sebab i ney kan kan kan xdop pung weh g meroyan raban kat sume orang yang I nie artis k ..OMG #gulp Ya ALLAH kan lebih manis gitue ,,mulut manusiakan biasa la ..*Apa aku nie jap ambo jap i..korang paham ke weh???heee ..

actually I na kasi taulah kan tentang perangai makcik aka berlagak cam budak remaja nie la lebih senang la anak dara k ..ehh agak-agak aku nie mengumpat tak?? Tak pun kan ..sebab kan I ada lah morning meeting jap dengan mamat nie.. walaweh tak sampai pukul 1 kau tau bedah ,, cerita tue da sampai kat dia dah ..aku ingat baik sangat la dia tue tapi cam c****o je perangai.. pagi tadi nak jugak aku buat gossip xoxo ..saje pencentus idea makcik aka anak dara tue ..tapi mamat tue pulak lambat .. aku memang suka kalau bab-bab kalau jadi bahan keji umpat mengumpat nie senang saham pahala aku naik huahuahua ..lagi 1 la na habak mai ,,dia nie kan kalau bab mengapi-apikan orang bukan main lagi pandai woo tak payah na letak minyak gas ke minyak petrol ke korang panggil je dia nie comfirm kalau na nyalakan lilin tue memang boleh la ..memang orang gila je nak ke dia tue ..boley dop ambo na royak lagu tue kat dio ..ambo toksey pung nok royak tapi mulut ambo nie memey toksey kntrol gok ..

aku dan bengang nau dah sebenarnya ..aku bukan suka nau kat dia tue . .serious beb aku cakap ..ingat muka tue cantik nau la kalau kena tegur terus sentap. .boley hilang selera makan wa cakap sama lu hehehehe ..


p/s : rekaan semata-mata boley dop??

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!