The most difficult word "sorry" but I have to says...

  No comments    
categories: ,

Tumblr_lwxxoeztkk1r8fvlro1_1280_large


Lately banyak sangat masalah kena settle..tapi Alhamdulillah sikit-sikit dah diatasi tapi ada satu je lagi..betul orang cakap kadang-kadang kita kat atas kadang-kadang kita kat bawah..ahaaiiii…macam aku lah..

Ok sekarang entry khas sebab aku mintak maaf kat semua orang yang selama nie ada sedikit salah faham antara aku dengan ofismate..bukan aku sengaja nak buat semua tue..tapi ada sebab mengapa semua nie berlaku..Mula-mula sebab aku berkawan rapat dengan dia..tapi sekarang aku bukan dengan dia sebab kami tiada restu antara keluarga aku..sebab utama dia orang jauh..ma abah aku taknak aku berkahwin dengan orang jauh..memandangkan aku sorang je anak perempuan dalam keluarga..tapi dalam tempoh yang sama aku berkawan baik dengan kawan lama aku..dan sebab tue jugak lah aku mungkin lah kan dilabel perempuan main kayu 3…tapi sebenarnya kami na settle masalah yang aku cipta nie..sebab aku tahu yang ma abah aku taknak aku kawan dengan dia tapi aku degil aku nak jugak kawan tengok sekarang apa dah jadi..bertimpa-timpa masalah datang kat aku..


Ermmm kadang-kadang aku sengal jugak sebab bila aku stress sangat dan macam takde sape aku nak luahkan aku tulis apa yang pernah aku alami..tapi benda tue kadang-kadang dah lama macam kat rumah sewa dulu,,time praktikal dulu sebab manusia nie sama dan je perangai nie kan..tapi sebab entry –entry tue jugak aku disalah anggap..sebab mungkin ditafsir mengata sesetengah orang..ok fine aku mintak maaf sebab aku tak sengaja pun nak buat orang lain terasa.. ala kalau keadaan kita cara kita mungkin kurang sempurna ketika itu  mungkin sebab tue orang da anggap lain..apa aku da cakap nie merepek berbelit-belit..


Keadan sekarang dah tak sama cam dulu,,tapi aku akan cuba untuk perbaiki untuk macam dulu..aku mintak maaf kat semua sebab aku tak kongsikan dan cerita apa masalah yang aku alami selama nie..sebab aku rasa aku na settle dulu baru nak kongsi tapi tak tahu pulak lain jadinya..terima kasih sebab ada perasaan amek berat..eh amek berat ke?? Tak kisah lah apapun kan..so lepas nie kalau ada yang tanye apa ke aku dah mampu menjawab dengan baik sebab masalah semua dah selesai..kalau dulu kalau orang tanye ape aku nak jawab sebab semuanya separuh jalan lagi..ala macam drama jugakkan ada mula tengah-tengah dan ending..sama lah cam aku punya masalah nie..

To enche bakal suami saya aka kawan baik-baik saya selama nie..terima kasih sebab sokong saya selama nie dan paham saya tahan dengan kedegilan saya selama nie..oleh sebab kita dah ada hubungan baru so sila jalankan amanah dengan baik..saya tahu ma abah dah bagi amanah tue dekat awak..dan saya jugak tahu awak dah kamceng dengan mereka..huh pasnie kalau tak dapat call saya senang la awak call mereka kan kan kan..ermmm da tahu daaa…

Buad si dia terima kasih sebab selama nie layan saya cukup baik..walaupun awak pernah cakap biar apa orang cakap tentang kita awak mintak saya bertahan dan bersabar..buat tak tahu je..tue awak selalu cakap kat saya kan..saya tulis nie sebab saya tahu awak baca blog saya..huhu dan kita boleh kawan macam dulu kan.. walaupun saya tahu keadaan awak macam mana sekarang nie..maafkan saya sebab saya tak mampu untuk terima awak jadi sebahagian hidup saya..tapi awak boleh jadi kawan saya..kawan dunia akhirat..

Serius bila semua nie habis dada cukup lapang..kepala pun da ringan..tak payah nak pikir apa-apa dah..apa-apa pun saya mintak maaf..

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!