Report Polis

  3 comments    
categories: , ,





semalam lepas habes kerja balik rumah terus,,lepas tue amik helmet pakai kat kepala teru pegi balai polis merlimau,,sebab duit aku hilang lah boleh baca kat sini..aku pegi dengan makcik aku..kitorang sampai sebelum pukul 7 tak sure sangat sebab dah kelam kabut tapi lebih kurang tue lah..sebab tak lama kami sampai slot akasia Dejavu Di Kinabalu tue ditayangkan..tunggu kejap kat ruang menunggu sebab tunggu turn tapi takde pengadu pun melainkan kitorang je..


Sebelum duduk ade pakcik polis tue namenya Salleh tanye aku nak buat report ape,,aku cakap lah tentang duit aku hilang dalam bsn..ermmm dia pun same jugak pernah kena macam aku..lagi banyak dari aku..lebih kurang RM5rat..huhu tapi dye cakap dye malas nak betah-betah dengan staff bsn tue dia biarkan je kes senyap cmtue je....*aikk padahal dia tue polis dalam hati jelah..hehehetak lama akak polis tue panggil Koperal Salmiah rasanya,,mesra sangat boleh borak-borak lagi tue..akak sebelah dia pun mesra jugak,,errr nama dia Malah..


Habis buat report akak tue cakap aku kena datang esoknya(harinie lah) sebab dah abis waktu pejabat dan kena bayar rm2..ape lagi aku mintak tolong makcik aku lah amikkan..tapi tak sure bile dia boleh amikkan sebab waktu lunch aku terhad..waktu dia pun terhad..kalau boleh nak time lunch aku sebab nanti senang boleh terus pegi bsn..boleh settle report nie cepat-cepat..aku nie dah give up dah..banyak sangat urusan..haishhh kalau tak mengenangkan aku nakraya nak beli barang persiapan raya takdelah aku nak buat report bagai,,tapi bila dipikirkan balik..takkan nak biar perkara nie terjadi..kasi warning sikit pada pihak bank..jangan sesuka hati je nak tindas kita nie sebagai pengguna mereka..kalau takde kitorang tutuplah alamatnya bank tue..yang bestnya akak polis pun tue bagitahu aku jugak,,yang bsn nie memang suka makan duit orang..dah banyak kali dah report macam aku nie..dan korang boleh baca kat sini jugak tentang kes cam aku nie dan nak jugak pesan jangan simpan duit kat bsn..keluaarkan dan simpan dalam bank lain..huhh !!pasnie gaji aku nak keluarkan semua lepas tue simpan kat bank islam..

p/s : nak amek pukul bape report nie huhuhu

nak beli persiapan raya tolong klik sikit
campaign image

3 comments:

  1. @eB

    ntah lah kak,,selama nie memang dengar org cakap tapi buat tak kesah tapi bila dah kena baru tahu,,

    ermmm

    ReplyDelete
  2. Macam mne duit boleh hilang dlm akaun ye?
    musykil2~

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!