Disablekan Word Verification baru banyak komen di entry

  8 comments    
categories: 



hello semua..nak share 1 tutorial lagi nie..sebab kebanyakan blog yang aku masuk mesti bila nak publish komen keluar benda alah cam kat bawah nie..


huhu nampak cam robot ke??


aku nie kadang-kadang tak nampak code dia tue..lepastue aku nie pengguna bb..kalau time bb aku habis limit memang aku terus pangkah lah..sebab asyk kena reload je kalau salah kod..so kepada korang-korang yang tak tahu yang korang sebenarnya menggunakan macam gambar tadi aku syorkan korang tengok dan pastikan korang buang word verification nie kay.."ehhh blog dia lantak dia lah"..huhu aku tahu..tapi saje je nak share..sebab selalu sangat kena jadi robot sejak dua menjak nie..kalau rasa nak orang komen entry korang sila bagi kerjasama dan memudahkan kedua-dua pihak chewahhh heee....

okay jom mulakan yukkkk
hehehehe
mula-mula klik setting


lepas tue klik Comments


nampak tak cam kat bawah nie??okay bagus kalau nampak..klik "NO" tahu...

dah klik kan..okay dah boleh save..


sekian terima kasih!!
eh dah habes??
aah lerr simple je kan..

jangan lupa klik bawah nie sekali
campaign image

8 comments:

  1. menyusahkan je ade bende tu..

    ReplyDelete
  2. saya pun tak berapa berkenan dengan word verification ni.code dia kalau senang macam ABC tu tak pelah ni code dia ada yang macam-macam rupa.pelik bila tengok.

    ReplyDelete
  3. Komen yang ada word verification nie macam leceh sikit. Terus hilang mood nak komen! Hehe. :D

    P/S : Sila buktikan anda bukan robot. LOL !

    ReplyDelete
  4. Kekadang benda ni buat spoil mood nak comment je. Hehe =D

    http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/aku-penat-jadi-athlete.html

    ReplyDelete
  5. YUP PALING X SUKA KOMEN YG ADA VERIFICATION KOD.. NAK CEPAT TERUS JADI LAMBAT

    ReplyDelete
  6. mula2 nak komen.. bila ada je benda ni terus tak jadi komen..

    ReplyDelete
  7. kalau 2 3 kali salah key in mahu terus tutup je ruang komen tu... hhee

    ReplyDelete
  8. kadang2, bila baca entry org, rasa berkobar-kobar nak komen.. bila nk komen, kena word verification pulak.. hilang semangat... hehehe

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!