WhatsApp pun macam BBM jugak :)

  7 comments    
categories: 





Laaa ketinggalan zaman betul aku nie..tadi ade tweet dengan exousmate waktu studi dulu..dah maju dah sekarang dye..hahaha dye dah selalu bertweet dengan cik abe kat twitter..bukan ape..kawan aku nie cakap cik abe dye nie tak bape suka sangat benda alah macam nie..kes gara-gara di facebook dulu lah dorang perang dunia 3..huhuhu tadi tweet dye cakap lah dye yang ajar cik abe dye twitter tapi sekarang dah terbalik cik abe dye pulak ajar WhatsApp..



Haa WhatsApp?? Binatang ape plak tue..tak penah tahu pun..aku pun godek-godek lah kat google..sekali kuarlah application nie..ape lagi terus download mujur android boleh guna application nie..bukan ape kawan aku tue pakai aiipon aku android mali hehehe..Pas donwload kena verify number npon pulak..aku buat lah..lepas tue letak name..tunggu dapat msg verify baru boleh guna benda alah nie..tapi yang tak bestnya sebab WhatsApp ni perlu dibayar slepas stahun kita guna/install kat phone kita tu. alahai.... tapi x pe lah, slagi blh guna scara percuma kita guna je lah. kan,kan. Aplikasi ini free untuk 1 tahun, selanjutnya berbayar $1.99 USD per tahun.alah dah abes setahun kita uninstall lepas tue install balik..eh boleh ke macam tue???hehehehe..







Back to story..aku godek-godek app nie tadi sebelum lunch.. dan yang paling penting diingatkan as long as you’re connected to the internet let’s stay connected by few applications yang kita boleh guna sekarang secara percuma. Dan ini tidak memerlukan num pin spt BBM tp ia perlukan num phone. Kalau sesiapa antara kwn korang yg menggunakan whatsapp ni, dengan secara magic + automatic whatsapp ni boleh detect kt contct..o0o patut lah tadi ade nama kawan aku tue..hehehe..app nie lebih kurang macam BBM untuk Blackberry user kan untuk chat? Tapi kalau Blackberry user ,android user dengan iPhone user, kita boleh guna WhatsApp je tau, seronok tau. Boleh send voice note, send file, send picture, send location..memang ala-ala BBM lah..dan yang paling best..jimat kredit hahaha..tak payah topup dah lepas nie..kite wassap jelah hahaha...





Haaa ape lagi jom lah download dan boleh lah kita wassap wassap plak pasney…

7 comments:

  1. mmm what app memang best.. tp kena pndai sebaik mgkn.. ada fren tu guna untuk mengorat org lain.. sedih tgk wife dia.. kesian..

    ReplyDelete
  2. ika pon guna jugak benda alah nie.hihihi
    tp x best sgt la kot bg ika.

    ReplyDelete
  3. @NURULHANIF
    orang tue tak tahu menghargai isteri betul..
    salah guna pakai teknologi yang ada nie...

    ReplyDelete
  4. @Cik Rongoks

    o0o eake,,kite baru je na try app nie hehehe

    ReplyDelete
  5. singgah sini melawat..dr segmen same..tak bkesempatan nak terjah lg..ni baru terjah :) salam kenalan..

    ReplyDelete
  6. saya baru guna whatsapp ni. Best jgk rupanya.. Hahaha.
    Baru tau hp saya ni canggih jugak, boleh download whatsapp. Hehe. Baru download dan baru guna. Tapi ia makan bateri kuat la, sb pakai line internet. Mcmna nak tutup ek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe kan kan best je..
      alaaa kite tak tahu cane nak tutup sebab selalu off je tenet kt hp..hee

      Delete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!