New life.

  2 comments    
categories: ,




assalamualaikum salam pagi jumaat yang barakkah..

amin amin amin dan bersyukur ke atasNya dikurnaiakan rezeki yang cukup-cukup tidak disangkakan...siapa sangka siapa menduga hal yang dirancang selama ini tak pernah menjadi tetapi hal yang kebetulan dan tidak dirancang yang menjadi..Thanks to my friend ,Wahidah yang sempat teman saya interview isnin baru nie..walaupun kerja yang didam idamkan "tue" tak dapat tapi kerja lain yang dapat..amin amin amin..dan buat keluarga saya yang banyak bagi pendorong kat saya selama nie..ketika saya sedang jatuh dan ketika saya sedang naik..baru saya tahu yang keluarga lebih penting berbanding orang lain..saya bersyukur sebab dilahirkan dalam keluarga yang sangat sempurna..syukran Allah..feel sorry kepada yang yang berkenaan kalau tindakan ini menyebabkan berlaku kesulitan..tapi nak buat macam mana..bnda yang lebih baik patut didahulukan..masa depan lebih terjamin..


dalam kegembiraan yang tidak terduga bertubi-tubi kegembiraan yang lain datang..Ya Allah syukur syukur syukur..

doakan saya selamat maju jaya di tempat baru saya di sini..


campaign image

2 comments:

  1. Dah dapat keje ea? Tahniah! Keje rajin2 tau.. =)

    ReplyDelete
  2. mestilah..apa2 family yang ada bersama kita..:)..
    taniah.!>.

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!