"saya P E R E M P U A N itu..."

  2 comments    
categories: 










saya perempuan itu..

di mata mereka saya memang 

banyak berkata-kata..

di mata mereka saya memang 

banyak ketawa..

di mata mereka saya memang 

suka tersenyum..

di mata mereka saya 

tidak pernah ada masalah..

di mata mereka saya 

selalu ceria..

di mata mereka saya 

cukup kuat..



tapi saya yang sebenar ialah 


perempuan yang 

kuat merajuk..

perempuan yang 

mudah kecil hati..

perempuan yang 

suka memendam rasa..

perempuan yang 

lemah..

perempuan yang 

cepat tersentuh hatinya..

perempuan yang 

cukup manja..

perempuan yang 

kolot..

perempuan yang 

selenga..

perempuan yang 

lurus..

perempuan yang 

pemarah..





dan yang paling penting saya yang sebenarnya

perempuan yang pendiam bila ada masalah 

dan 

banyak menangis dalam diam...



thanks for reading this entry..



love,
aznishamsuddin

2 comments:

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!