Mencabul??sengaja atau tidak

  No comments    
categories: 

=hi there=

ada 1 kisah yang kiter nak kongsikan pada wak semua..dan kiter nak mintak pendapat awak semua bila habes baca tentang cerita kiter..





satu malam aku tido awal..memang dari petang sampai balik kerja kepala aku sakit sangat..macam nak demam..sampai rumah terus mandi makan dan berehat..sambil mendengar lagu menggunakan earfon aku terlelap..lantas aku tersedar bila terlihat kelibat bayang-bayang yang ada di dalam bilik aku..aku bangun dan mencari-cari henset aku..aku tahu mesti dia dah ambil..aku berpura-pura tido dan aku nampak lembaga itu keluar dari celah almari dan belum sempat dia keluar aku jerkah..






"bagi balik telepon..jangan nak buat-buat tak tahu..masuk bilik macam pencuri.."






pintu bilik memang dah rosak dan tak boleh dikunci..aku tengok jam pukul 10.20 malam..aku cakap awal lagi tapi rumah dah gelap..semua tido awal lah tue kecuali lembaga itu jek..sedar tak sedar aku terlelap lagi..tibe-tibe aku terasa ada sesuatu yang merayap ke dalam seluar tidur aku..aku tersedar dan aku nampak lembaga lari keluar dari bilik aku..aku dah berdebar-debar dan dalam hati aku menyumpah-nyumpah lembaga itu..okay aku call pakwe aku tapi tak berangkat..






dan terlelap lagi sekali..sekali lagi aku dapat rasakan ada sesuatu dengan aku..dannn tibe-tibe aku terasa ada sesuatu di atas dada aku..sekali aku bukak mataa..ada tangan yang cuba untuk memegang breast aku..tapi aku tak sempat lagi lembaga itu terus keluar..dalam mamai-mamai dan kepala yang sakit aku terlelap..dan sekali lagi lembaga itu cuba buat perkara itu terhadap aku..tapi lembaga itu cukup pantas keluar dari bilik..aku diamkan dan hampir-hampir tertido..tibe-tibe pakwe aku call..aku bagitahu dia tapi dia tak dengar pulak apa yang aku cuba katakan..kitorang mesej dan ceritakan ape yang berlaku pada aku dan aku dah tak tahu nak buat macam mane lagi aku tido sambil meniarap untuk mengelakkan makhluk biadap itu mengambil kesempatan ke atas aku..






dan ape yang penting sekarang lembaga itu berusia 13 tahun..aku cukup menyampah dan benci dengan dia..sekali lagi dia buat begitu aku tikam dia dengan pisau dan aku seret dia ke muka mak ayah dia..biar dorang tahu perangai anak jantan dia..




sekarang apa yang awak semua fikirkan bila ditempat "aku"??kiter pun akan buat benda yang sama gak..kiter tikam je budak tue..melampau sangat..

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!