Lelaki nie cepat lupa kan ??

  8 comments    
categories: ,






dulu waktu aku kat form 6..aku ade sorang kawan nie..dye couple dengan dak laki nie..baru je kot..lepas tue dak laki tue dapat sambung blaja kat POLISAS..nak dipendekkan cerita..dak laki tue name dye ariff..dak pempuan tue maya..huhu betul betul nie tahu..mula-mula rajin nie msg call bagai tapi akhir-akhir dah jarang pulak kawan aku sorang nie dapat khabar berita dari ariff nie..macam-macam lah ariff bagi alasan..sibuk kena balik kamsis lambat..asaimen berlambak-lambak..maya percaya lah sebab dye study form 6 je..tak tahu kehidupan dak polisas camne..


last-last dorang break up..


kawan aku nie bukan tak cantik..cerdik plak tue..bongok je ariff tue aku rasa..sekarang dye dah keje nurse..sepatutnya dye study kat UUM lepas STPM dah masuk dah pun tapi keluar sebab dye dpt tawaran blaja nurse..so dye pegi..nah kemain berjaya kawan aku sorang nie..



sebenarnya kehidupan kat polisas nie tak de lah bz sangat pun..tak de pulak aisemen berlambak-lambak..ade je mase nak lepak-lepak..calling-calling..texting-texting ..tak kisah lah ngan sape pun kan..aku studi sana dulu aku tahu macam mane..dok kat ipta nie takde lah sibuk macam menteri pegi sana sini buat lawatan kunjungan balas..takdenya..



aku rasa cakap ariff nie mesti dah rambang mata bila dah studi kat polisas tue..maknenya tak..kat polisas tue ramai orang kelantan terengganu bagai lah..comey-comey belaka macam neelofa kot hahah..bukan aku nak cakap orang negeri lain tak comey..comey..tapi tue lah laki..bila dah jauh dgn awek..dah lupa sume janji manis..macam aku jugak lah dulu..sham name nya lain poli..dye politeknik kota melaka..tahun pertama kemain lagi..sms call toksah ckp lah..hari-hari..bila tahun kedua aku yang frust..first love tue..hawau punya jantan..tinggal aku terkontang kanting mintak putus time aku nak final..nasib baik rezup aku okay..sebab nak fokus pada studi & taknak couple time studi..lahhh dulu dye sibuk-sibuk gak mintak couple dengan bila dah belaja sana..tinggal aku pulak..aku tahu dye ade orang lain sebab pernah kantoi mesej..



bukan semua lelaki kan hanya sebahagian je..perempuan pun ade jugak yang rambang mata..pantang nampak yang hensem / cun nak try belaka kan..hehe..aku share ape yang aku pernah alami..pengalaman merupakan guru yang paling berkesan.


asal aku meroyan nie??


thanks for reading this entry..



love,
aznishamsuddin

8 comments:

  1. yup lelaki memang mudah lupa... hari2 yang penting pun lupa... huhuhu

    ReplyDelete
  2. kesimpulan nya...
    masa belajar tak payah la serius sangt dengan cinta..
    heheheh

    ReplyDelete
  3. asal nak final mesti kene tinggal ..menci ..
    terjadi kat sy . nseb result oke :]

    ReplyDelete
  4. ermm.. mmg pun... kalau boleh sume nk ade depan mata baru nk ingat kut... huhu.. jarak jauh mmg kene kuat punye semangat dan rasa cinta yg penooh di dada.. huhu...

    latest @putri_roh Hadiah untuk Hari Guru - Customer Order

    ReplyDelete
  5. @dwaty

    banyak sangat agaknya makan semut hehehehe

    ReplyDelete
  6. @diana

    yee betull 100 markah utk anda

    ReplyDelete
  7. @putri_roh

    wahhhh cayalah hehehe..
    bukan senang kan nak pertahankan..

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!