inesen punya makcik..

  No comments    
categories: 









sekarang nie baru sampai rumah..mujur hari nie cuaca amat bagus..panas pun tak hujan pun tak..alhamdulillah..tapi sedikit kegembiraan dan keceriaan seperti hari ini sudah tercalar dek kerana seorang makcik yang inesen nie..aku betul-betul nak marah nie plus tak puas hati..tapi sebelum tue baik cerita ape hal aku marah sangat nie..




sedang syok-syok menikmati kenikmatan lauk pauk kat kenduri..last suapan terakhir tiba-tiba datang sorang makcik nie mengangkat pinggan orang sebelah..dengan rakus eksen nak tunjuk bagus cekap dan cermat lah buat kerja..sekali hambek kau..air dalam pinggan tue terjatuh atas kepala aku dan baju aku..adoyyyy spoilll betul lah makcik nie..agak-agak lah habis rambut aku..baju aku pun sama..kalau air pap aku terima gak nie air basuh tangan orang tue....dah tue mintak maaf pun tidak konon macam aku plak yang salah duduk kat situ..padahal dah terang benderang aku tengah makan..cehhh ingatkan orang muda je rupanya orang tua pun sama jugak..




menyirap jek aku tengok makcik tue..inesen sungguh..kalau ye buat salah..mintak lah maaf cakap tak sengaja..tapi tak sengaja ape..padahal memang saje je dye angkat betul-betul atas kepala aku..tak boleh ke mengelakk..aku dah abis tunduk untuk elak tapi kena jugak..perghhh malu aku dibuatnya..habis sume orang yang dekat dengan aku tengok..



ini pesanan untuk makcik..


wahai makcik yang bajet vouge sila lah buat kerja tue dengan sempurna sikit..kalau ye pun tak cukup kakitangan kendarat sekali pun,,janganlah sekali tumpahkan air basuh tangan tue atas kepala tetamu..tak manis dan senang-senang je mendapat habuan maki hamun..kalau diikutkan hati rasa nak bagi kaki je tadi,,mujur lah aku nie pakai baju kurung..huh image51.gif





thanks for reading this entry..
sharing is caring



love,
aznishamsuddin

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!