Yay! Senangnya nak Dapat Duit Raya dari Annas Easkey

  No comments    
categories: 



saya suka Annas Easkey kerana

saya sukakan hasil kerja yang dihasilkan oleh Annas Easkey..gambar-gambar yang ohsem yang membuatkan setiap mata yang memandang berasa model tersebut begitu sempurna tanpa ada sedikit cacat cela pada dirinya..dan saya rasa beliau lah orang yang sesuai untuk merakam saat-saat yang terindah setiap orang..hasil yang begitu drastik dan sangat cantik..

baju raya saya bewarna
hitam dan hot pink..wow saya tak tahu kenapa saya memilih warna pun tersebut untuk raya tahun ini..sebab saya bukan jenis yang cerewet untuk pemilihan warna..

kata-kata semangat buat Annas Easkey
saya berharap abam Annas Easkey bersabar dengan dugaan yang abam alami huhu..saya tahu macam mane bila orang ambil hak kita tanpa kita ketahui..begitu sakit..yess orang akan cakap alaa blog je pun..memang tapi banyak kenangan dan coretan yang kita kongsikan selama ini..banyak memori yang tersimpan..so berharap oarang yang tidak mempunyai hati dan perasaan tersebut akan sedar dan meminta maaf dengan abam Annas Easkey..memandangkan hari raya bakal menjelma nie..saya rasa abam Annas Easkey boleh memaafkan "beliau"..so ape lagi kepada orang yang hack tue sila-sila lah ye...



thanks for reading this entry..
love,
aznishamsuddin
 campaign image  

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!