Rezeki Bulan Ramadhan Lagi

  2 comments    
categories: ,


assalamualaikum dan salam ramadhan semua :D

ingat tak entry ini..aku pernah ceritakan tentang interview di MTD Genting Sempah kan..okay..dah dapat jawapannya..berjaya dapat jawatan dan bekerja di syarikat yang kukuh tue tapi disebabkan ade kekangan dari pihak aku sendiri aku tak mampu untuk meneruskan impian aku untuk bekerja kat sana..ohhh kesian aku kan :( ..


tadi tengah syok-syok tengok tb sambil melayan fesbuk hehehe..dapat calling dari Hospital Temerloh (HOSHAS) pulak..ingatkan nape lah..rupanya panggilan untuk interview..wow !! MENARIKnya..kehkeh tak sabar rasanya nak pegi esok..jawatan ape?? ntah lah dulu anta borang tak tahu letak jawatan ape..takkan doktor kot kan hahahah..mengarut betul lah..




okay doakan aku berjaya kay..sayam korang semua..tanpa korang tak hidup lah blog aku nie tahu..eh lupa nak bagi tahu..kelmarin dapat kad raya comel dari Wan Hazel..serius sangat comell..jangan jeles :P hehehe ..






thanks for reading this entry..
love,
aznishamsuddin
campaign image   

2 comments:

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!