SEGMEN: BLOG PILIHAN ZAMANI 84

  9 comments    
categories: , ,



hensome??kehkeh ini bukan abang aku sebab aku takde abang..dan dia bukan adik aku sebab dia lebih tua dari aku kihkih..dia adalah scandal aku..ceit podah..eh jangan salah paham..dia adalah abang Zam..mula-mula jumpa blog dia aku ingat blog ofismate aku sebab?? nama dorang sama..kelakar betul..hampir-hampir nak tanye dah ofismate aku tue..nasib baik aku terlebih pandai..aku godek segala entry mentry enche zamani nie hehehe..rupanya bukan kahkahkah..



sudah cukup sudah cukup sampai disini saja #boleh pulak nyanyi lagu nirwana..banyak pulak bebel mak jemah nie..sebenarnya nak cakap bagitahu..ini merupakan owner blog ZAMANI 84..abang hensome lagi macho bergaya nie ada mengadakan segmen..segmen siapa cantik siapa buruk SEGMEN: BLOG PILIHAN ZAMANI 84..haaa yang speselnya kalau terpilih blog korang akan dipromosikan secara esklusif selama seminggu di dalam satu entri STICKY POST serta jeng jeng jeng  abang Zam  akan masukkan blog yang terpilih itu dalam bloglist abang Zam sampai bila2!


wah menarik bukan?? ape lagi kelik laju-laju lah banner abang ohhhsemmm tue..


love,
aznishamsuddin

9 comments:

  1. As salam...

    Baru berkesempatan untuk berBW singgah sini dari segmen yang sama...salam kenal :))

    ReplyDelete
  2. dtg dri segmen same.... =D
    Singgahlah blog sy ye....

    http://ayuejean.blogspot.com/2012/04/segmen-blog-pilihan-zamani-84.html

    ReplyDelete
  3. da ada masa free ni, jalan-jalan, singgah sini. dari segmen yang sama... BW blog kite nnt. :D

    ReplyDelete
  4. salam...dari segmen yang sama. done follow u,dont forget to follow me back

    http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/04/segmen-blog-pilihan-zamani-84.html

    ReplyDelete
  5. Jalan-jalan BW.. tinggal jejak..

    http://kasihkuamani.blogspot.com/2012/04/segmen-blog-pilihan-zamani-84.html

    *maaflah ayat copypaste.. :)

    ReplyDelete
  6. salam ukhwah.join segmen sama :)

    ReplyDelete
  7. Biarpun lewat menerjah,..
    Ku teruskan jua^^

    *Sorry copy paste je^^

    bukan copy paste:
    cantik template.
    design sendiri ke?

    ReplyDelete
  8. Singgah sini dari segmen yang sama ^_^

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!