Digi Wowww Awards..

  No comments    
categories: 

nie entry semlam tapi takut-takut nak publish..segan dalam diri menebal sangat..sebab aku bukan blogger famos yang nak kejar populariti..

lainlah kalau macam Yuyu Zulaikha ke Fatin Liyana ke..korang sume mesti kenal kan..aku??kenal ke sape zaidatulazny??ermmm mesti tak kenal punya kan..


okay sila jangan merepek lagi wahai cik azni boleh???

bolehhhhhh hahahahaha..



Digi Wowww Awards..mesti orang yang join orang yang bukan calang-calangnya..tapi terdetik jugak dalam hati apa salahnya mencuba..kalau kita tak cuba kita tak tahu betul tak..ermmm sekarang nie masih dalam dilema nak cuba ke tak...ofismate dah cuba..tak percaya boleh cari dalam category Favor Kay Poh..hehehe..sila vote untuk beliau okay..hehehe


wahhh ada iklan sampingan pulak..


sebenarnya nak cakap aku patut join ke tak..ada ke tak orang nak vote..ada ke orang nak baca ada ke yang nak follower nanti..adesss macam-macam yang aku pikir semalam dan hari nie..semalam pikir benda alah nie..nak join ke idak huihuihui..


wahai follower ku tersayang..sanggup kah kamu semua mengorbankan masa korang selama 2 minit untuk vote aku??sekali 2 kali??sanggupkah..adoiii nie yang buat aku lemah nie..



tapi sebenarnya dalam takut berani aku dah join pun..hehehe so sila-sila lah korang tolong aku vote..


click banner ini boleh...


hehehe tue je nak bagitahu...


love,
aznishamsuddin

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!